• Jamtlandstaus

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Hej
    Är 71:a med önskan att få ett syskon till vår dotter född 2012.
    Åldern är ju lite emot en nuförtiden men än finns hopp om att lyckas. Vill du som jag hitta andra i samma ålder att dela längtan och väntan på ett plus så haka på här!
    Jag fick ett MA i mars och försöker nu igen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-26 15:29
    www.familjeliv.se/forum/thread/74051058-prese...

www.familjeliv.se/forum/thread/74051033-bim-l...

Här är länkarna till både BIM-lista och presentationstråd så nu är det bara att fylla i allt eftersom, om man vill.

• Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
  • Sawgni

Har testat idag BIM - 2 med eftermiddagsurin efter att jag ganska nyligen kissat dessutom... Inte världens bästa förutsättningar! Testet är Apotekets eget och det står på det att det funkar från den dagen man beräknas ha mens. Nån som trots det ser strecket jag tycker mig skymta eller ser jag helt i syne?

• Sawgni

Ska göra så :) sen har jag inga mer test för jag bor mitt ute i ingenting och får vackert hålla mig till måndag, om inte mensen har kommit innan dess så klart ;)

• Nellan02

sawgni , Grattis till dig , tycker det ser ut som det är ett tunnt liust sreck

synd att jag inte kan ge dej , ett test eller skicka på posten. håll ut det är säkert ödet som har bestämt att du ska vänta tills på måndag ;) ha det gott.

• Sawgni

Morgonens test... Nu tror jag att jag är säker på plusset!!! Men ska jag berätta för min sambo? Är ju inte 100% säker och han vill ju så gärna ha barn, vill inte göra han besviken om det inte är nåt :/

• PoL

Åh, stort grattis till plusset Sawgni!! Tycker absolut du ska berätta

• Sawgni

Ska göra det bara han vaknar, vi va på firmafest på hans jobb igår. Jag smuttade på ett glas vin eftersom jag fick ett misstänkt streck igår em och åkte hem vid tio, skönt! Han kom lite senare än mig :p har lämnat det på köksbordet och det är ett jättetydligt streck nu :D munkpeppar och rosenrot verkar ha gjort susen åt mig! Första månaden jag åt och det tog sig direkt, kan ju bara vara en slump med :)

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)