![Pyret 85](/avatar/thumb/pyret_85/80b6f4608639eb87f36b74023a38e3bc.jpg)
-
När har du BIM?Lizzie09 skrev 2014-12-10 12:31:38 följande:Ja det gick galet fort, det är knappt så att jag tror att det faktiskt har hänt :) Jag hann ju dock inte komma så långt i graviditeten som du gjorde, så tror att mycket kan ha med det att göra också :/
-
ska du testa tidigare? Jag har tänkt testa på söndag tror jag på ÄL+10. Har inte helt bestämt mig.Lizzie09 skrev 2014-12-10 12:36:42 följande:BIM blir nog mellan den 15-20 någonstans. Är inte helt 100 på när ÄL skedde förra veckan, men tror nästan att det var på måndagen och då är isåfall BIM den 15e
-
förstår dig precis. ALLA andra blir gravida och får behålla sina bebisar i magen känns det som... kram <3Lizzie09 skrev 2014-12-10 15:12:53 följande:
Fick veta idag att en vän till mig är gravid. Är Jätteglad för hennes skull, det är jag verkligen. Men det känns tungt eftersom vi slutade med våra preventivmedel precis samtidigt och pratade mycket om detta och om hur kul det skulle vara om vi blev gravida samtidigt. Jag vill ju också.. :(
-
Några tapp-experter här?
Jag har aldrig tidigare lyckats känna på min tapp men igår lyckades jag för första gången. Tror jag iaf.. haha det är liksom en bula som jag kan känna runt. igår kunde jag inte hitta någon öppning alls men idag efter mkt kännande så kan jag ana en väldigt smal skåra. Antar att tappen är stängd. Den är också ganska hård, kan jämnföras med nästippen. Är detta tappen jag känner? Hur vet jag om den är lågt eller högt placerad?
-
Varför ska ni ha uppehåll?Lizzie09 skrev 2014-12-10 15:36:45 följande:Ja verkligen :/ Och den här vännen och jag träffas 2 dagar i veckan fram till maj pga en utbildning så om sambon och jag inte kommer försöka förrän i april igen så kommer det bli väldigt tufft att se den fina magen hela tiden och ständigt bli påmind om att det inte gick för oss :( Kram <3
-
Okej då hänger jag medSecretlyMe skrev 2014-12-10 17:27:06 följande:Tappen hög - svår att nå, tappen låg - lätt att nå. Det är väldigt individuellt vad som är högt och lågt, jag kan nå min även om den är hög.
Jag har svårt att tyda öppen/stängd men läst mig till att det känns som ett streck när den är stängd och som en grop när den är öppen. Man kan märka tydligt när den är hård och mjuk, när den är mjuk känns den som läpparna typ.
Är den hård har din äl varit/inte varit än. Den är mjuk och öppen vid äl.Nu vet jag ju inte om den är låg eller hög eftersom jag aldrig känt den tidigare. Ja den är ju definitivt inte så mjuk som läpparna den är som nästippen och stängd om jag tolkar den rätt. Så jag tror fortfarande att ÄL har varit, fast FF inte vill sätta ut det. Tempen ökade till 36.7 idag och den brukar inte vara så hög innan ÄL.
-
aha okLizzie09 skrev 2014-12-10 18:27:09 följande:För att kommer bebis senare än september så hamnar det mitt emellan skola och jobb för mig och det blir en lite knepig situation för oss. Sedan är min sambo född på vintern och han har inte tyckt att det varit så himla kul när han var liten att fylla år så sent, så han har alltid sagt att han inte vill ha några vinterbarn :)
-
du behöver appen som heter familjeliv nyNostalgity skrev 2014-12-10 18:23:37 följande:
Hehe har tagit mig ett grav test, men kan inte ladda upp från mobilen? Vad behöver jag göra för att det ska funka?
-
Ja man blir ju allt nyfiken nu!Nostalgity skrev 2014-12-10 18:23:37 följande:
Hehe har tagit mig ett grav test, men kan inte ladda upp från mobilen? Vad behöver jag göra för att det ska funka?
-
Åh vad underbart! Grattis!!Zora skrev 2014-12-11 06:40:27 följande: