BIM September 2014
Snart är mensen över för denna gång och vi kan börja jobba på en septemberbaby.
Snart är mensen över för denna gång och vi kan börja jobba på en septemberbaby.
Hej å hå!
Det var många som blev gravida förr, i tråden...vad har hänt liksom? :-/ Tog dom vår tur? Hehe
Har enligt Appen äl på julafton. Hade sex idag, troligtvis på Måndag kväll samt julaftons kvällen. Tror ni de räcker? Hehe
Har ju bara tidigare haft sex typ 2-3 dagsr innan äl.. Utan å lyckats.... Haha
Jag vill passa på att önska er alla en god jul <3
Vi hade samma tanke Pyret!
Jag vill oxå önska er alla en god jul <3
Sitter här hemma och undrar om gravidverkstan gjort mig galen. Jag har mått ofantligt illa sen i lördags. Från det att jag vaknar tills jag ska lägga mig.
Inte Fan kan jag väl vara gravid trots min förra mens? Tempen sjönk ju och testet jag tog nån dag innan var negativt. Jag kan inte ha haft äl tidigare för tempen har varit låg fram till idag (ja, förutom feber tis-sön förra veckan). Äl i lördags och det har varit sen dess jag mått illa.
Förkylningsillamående kanske. Hoppas det och att det går över fort. Kan ju inte äta :(
Så, det var en liten uppdatering :) kram på er
Min mens tog slut igår. Blödde ju nästan en vecka denna gången, brukar vara 4 max fem dagar i vanliga fall. Men då min cykel var extra lång så tänker jag att det var mkt som skulle ut. Nu väntar jag på ÄL.
Jag ville önska er alla en God Jul & Gott Nytt År!
Nästa år i jan-feb opereras jag för att ta bort vad läkarna glömt i livmodern, nån typ av tråd som gjort att äggen inte fäst. Då kan vi försöka igen på allvar. Förhoppningsvis ses vi inte då;)
Stor julkram till er alla!<3
Åh väntan mellan mens och ÄL är ännu värre än väntan mellan ÄL och BIM. Drygt detta!
januari menade jag ju såklart