BIM September 2014
Vaknade av att katten kräkte kl 4 och gick upp och torkade. Så blev ingen tempning idag. Tror jag ska sluta tempa. Känner mig bara stressad utav det.
För övrigt känner jag mig helt febrig idag.
Vaknade av att katten kräkte kl 4 och gick upp och torkade. Så blev ingen tempning idag. Tror jag ska sluta tempa. Känner mig bara stressad utav det.
För övrigt känner jag mig helt febrig idag.
Jag var på äggledarspolning idag, och allt såg bra ut. Men, läkarna hittade en tråd i livmodern som troligtvis blivit kvar sedan akutkejsarsnittet i dec förra året:/ Så de måste operera ut den, och det är förklaringar till att vi inte blivit gravida än.
Jag måste därför pausa bebisverkstaden i några månader.. Stort lycka till alla!!
Är förmodligen runt BIM -4 nu och eventuella symtom är mycket flytningar, ömma bröst, vågor av illamående på morgonen, väldigt lättirriterad och måste gå och kissa jämt. Hoppas på att det tyder på graviditet och inte pms! ;)
Vaknade med ett annorlunda och rejält illamående imorse, så vågade mig på ett test iallafall! Tycker faktiskt att jag skymtar ett streck till, så tar ett nytt på söndag igen så får vi de vad det säger :) Men vågar inte hoppas riktigt..
Usch och fy, har mått väldigt illa i omgångar under dagen. Hoppas verkligen att det beror på eventuell graviditet och att det inte beror på att magsjuka är på G..
Negativt. Men och andra sidan har jag aldrig plussat så här tidigt innan så det finns fortfarande hopp.
dov molvärk idag, säkert mensen som är på g.