• Pyret 85

BIM September 2014

Emmissara skrev 2014-12-26 15:47:40 följande:

Hejsan jag var med i den här tråden för några månader sedan, men de tog hårt på mitt psyke så jag och min fästman valde att sluta försöka aktivt och istället låta de ske när de sker,

Jag hade problem med min cykel efter ett missfall i maj och har därför ingen koll på hur lång min cykel är, dock har jag mått illa (spytt några gånger) och jag är på dag 50 i min cykel nu eftermiddagslektion har de varit 55, 48, 43 så de har ju minskat (innan missfallet hade jag en cykel på 35 dagar)

så jag tog ett test i tisdags men jag vet inte hur ja ska tyda det

Vill även säga grattis till alla som har plussat

Den första bilden är efter 5 minuter, den andra bilden är när testet har torkat

Det ser positivt ut. Grattis
  • Pyret 85
    knaappeen skrev 2014-12-28 12:14:02 följande:

Hoppar tillbaka aktiv i denna tråd då

Hade ÄL någon gång runt förra helgen, tror bim är mellan 1-6 jan. Har ingen koll direkt såhär efter mitt MA. Känns som mensen kan komma lite när den känner för.

Haft lite stick på höger sida till o från. O även "spänt" där nere...hm

beklagar ditt MA. Hoppas du får positivt besked snart igen och att det går vägen. kram
  • Pyret 85
    Nostalgity skrev 2014-12-28 17:50:26 följande:

Är på äl + 3-4... Är öm i äggstockarna/livmodern. Gör ont även då jag nyser lr sätter mig ner.

Någon som vart med om det?

Jag får ofta ont i äggstockarna när jag nyser, speciellt mellan ÄL och BIM.
  • Pyret 85

Jag väntar fortfarande på ÄL. Men håller mina tummar för er alla! Förhoppningsvis ÄL i helgen.

• Pyret 85

Jag anar något svagt på alla bilderna secretlyme. Jag håller alla mina tummar att det blir starkare <3

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-30 20:13:31 följande:

Har en vecka kvar till ÄL idag, det är helt sjuukt vad tiden går sakta den här gången.. Blöööh!

Kan inte annat än att hålla med. Dagarna denna gången går megalångsamt. Antar för att man är ledig så mkt nu. I vanliga fall har man ju jobbet att tänka på.
  • Pyret 85
    SRMmamma87 skrev 2014-12-31 07:33:02 följande:

Testet visade "inte gravid" men fortfarande inte en tillstymmelse till mens.

Bara att vänta några dagar och se vad som händer då.... Inte gått över tiden så hör länge sedan jag började följa min kurva.

håller tummarna att du får ditt plus om nån dag! <3
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-30 22:53:10 följande:

En "flytningsfråga" med äckliga detaljer;

Brukar ni märka när er slempropp går vid ägglossning? Alltså en rätt stor, ofärgad slem-/geléklump? Vet ni i så fall hur långt innan själva ÄL denna brukar komma?

Nja nån slempropp brukar jag inte ha men tjocka sega flytningar några dagar innan. Vilket jag haft de två senaste dagarna nu. Så jag hoppas att det betyder ÄL i helgen.
  • Pyret 85
    SRMmamma87 skrev 2014-12-31 07:55:23 följande:

Och där kom mensen

Men åh vad typiskt! Kram på dig <3
Svar på tråden BIM September 2014