• Pyret 85

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-12-15 11:40:31 följande:

Känner med er, Lizzie och Pyret. Jag kan inte med ord förklara den empati jag känner för er, men hoppas verkligen att det ska ta sig för oss alla tre. <3

Ingen äl har skett ännu här, tempen var för låg för att visa på något. Kommer fortsätta tempa och hoppas att jag ska hitta äl med hjälp av temp nu när jag kör utan ältester :) Den har infallit dag 19 tidigare och jag har som oftast börjat tempa efter det. Men nu ska jag tempa fram till mensen from idag :)

Ser inte listan nu, men hur går det för er andra? Hur har du det, eagle?

Tack söta du <3 håller tummarna för dig nu!
  • Pyret 85

Jag är inte jättebesviken att det inte blev bebis denna månaden för då skulle BF vara 26 augusti och vi gifter oss den 22 augusti. Dessutom har jag inte haft mens efter sista mf så¨kan vara klokt att kroppen får återhämta sig iaf. Hoppas på nästa månad istället.

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-12-15 12:57:57 följande:
    Tack rara :) Hur är det med julbestyren? :)
    oj oj med julbestyren är det fullt upp. Ska iväg imorgon efter jobb och fixa resterande julklappar. hur går det själv?
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-12-15 19:09:31 följande:
    Ja shit, själv har jag inte köpt några julklappar alls. Det får vänta ett tag till :)
    Nä alltså med resterande så menar jag typ alla. Endast sonens är färdiga haha!!
  • Pyret 85

Hade ju en konstig brunaktig flytning imorse så trodde mensen skulle komma. Har haft en till liknande flytning tidigt under dagen men sen dess ingenting. Om nu mensen ska komma får den gärna göra det direkt.

• Pyret 85
    Charlie40 skrev 2014-12-15 22:08:56 följande:
    Nidis? Jag fick troligtvis mens idag tre dagar för tidigt har aldrig hänt tidigare. Så besviken. För nidis på dag 25 är ju försent.

Håller tummarna för dig!
    Nä det tror jag inte eftersom jag har BIM på torsdag.
  • Pyret 85

Kände på tappen precis och den är fortfarande hård och vad jag tror är stängd. Svårt att veta eftersom jag inte vet hur den känns när den är öppen.

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-16 12:22:50 följande:
    Usch då, krya på dig vännen, hoppas du snart känner dig bättre! :)

Slänger med en bild så får vi de om det kommer med något :) phpJeUMzV20390.jpg
    Jag ser två streck! Hoppas det blir starkare!
  • Pyret 85

Jag tyckte inte ens det va lönt att testa eftersom jag är helt inställd på att mensen ska komma. BIM-2 idag men än ingenting. Liiiiiite brunt bara.

• Pyret 85

Och där kom mensen. Jag kan nog konstatera att jag har 12 dagar mellan älboch BIM. Har haft det de tre månaderna vi "misslyckats". Får räkna ut nytt BIM när jag kommer hem.

Svar på tråden BIM September 2014