BIM September 2014
Ingen dov molvärk längre utan väldigt stark.. uuh. inget skönt.
Ingen dov molvärk längre utan väldigt stark.. uuh. inget skönt.
Jag hoppas det är positivt såklart. Det värker ända ner i ljumskarna nu.
Nytt bim 7/1 -15... Har äl på julafton nästa gång
Fick små rosa flytningar igår och blev så irriterad över att det bara var så hela dagen, så jag "tvingade" karln på ett samlag och därmed startade jag mensen ordentligt.
Lite tråkigt är det ju, men inte så ledsen.
Karln åkte till affären och handlade Linds chokladkulor till mig och Tvättade+ polerade mina sommarhjul te bilen.. Älskade man <3
Bättre lycka nästa gång! Försök nr 4.
Negativt idag också så jag tror hoppet är ute. Ska testa imorgon också, visar det inget då är det kört.
lite illamående idag, trodde det var pga av hunger men nu har jag ätit så det var inte de. Ännu ett sätt kroppen försöker luras på.
Jag är chockad och så otroligt glad :D jag har testar och testat och bara fått negativt! Och BIM-3 negativt och sen slutade jag testa för orkade inte och nu fyra dagar efter BIM när ingen mens kommit testade jag mig precis och jag fick plus!!!!! Jag är gravid!!!!
har känt på tappen ett par gånger precis. har fått in snitsen hur jag ska göra. Den är fortfarande hård men kan möjligtvis vara halvöppen? eller jag vet inte för sist jag kände så kände jag inte den ordentligt så jag vet inte riktigt hur den ska kännas. iaf andra gången jag kände på den kom det lite blod på mitt finger, bara lite sådär rosa. Kan ju vara att jag retat den eller så är mensen på g.
Alltså om detta inte är graviditets hormoner så håller jag nog på att bli knäpp. Började lipa för att sonen inte gillade maten jag lagat. Ofta det händer liksom?
Här var det negativt. Har dom andra gångerna plussat på ÄL+11 så jag tror det är kört. Hade dessutom en skum rosa flytning så jag tror mensen kommer idag.