BIM September 2014
Tempen dippade iofs imorse till 36.1. Lägsta tempen hittills denna perioden.
Tempen dippade iofs imorse till 36.1. Lägsta tempen hittills denna perioden.
VI FICK LÄGENHETEN!!!!!
Nej som jag trodde så har jag ingen ÄL ännu. CB visade negativt. En provsticka kvar från CB och en från gravidkollen. får nog beställa hem lite fler.
Åh jag tycker det är så jobbigt när mf strular till cyklen så att jag inte har någon som helst koll... grrr....
Jag är kvar<3 usch,nu blev jag orolig att det bara kommer att vara jag kvar här sen:/
Bim 1:a december, jag tänkte smygtesta i morgon...
Åh jag blir så sur..
En bekant till mig fick igårkväll sitt 4:e barn. Det hade väl varit sin sak, bara det att hon kan inte ta hand om de tre barnen hon redan har... Varför har vissa så extremt lätt för att få barn? meh...
nähä ingen ÄL på gång då ÄL-testerna idag var väldigt svaga.... Har varit så förut också att testerna visat ganska starkt för att sen bli svagare och sen igen starkare och bli positivt.
Tog ett graviditetstest ikväll som var blankt. Jättetråkigt att det var negativt förstås, men ändå skönt att få bekräftat att det var ett missfall ändå så jag kan släppa alla funderingar och gå vidare. Känner mig mer och mer säker på att vi bara kommer göra ett eller två försök till, sedan avvaktar vi till våren om det inte tar sig nu i vinter.