• Pyret 85

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-11-20 22:24:16 följande:

Beräknad ägglossning idag. Fram till i förrgår hade jag mycket flytningar och kände ett snabbt kort stick i tjejmagen igår. Utan tester vet jag inget säkert, men nu är det väl bara vänta och se vad som händer :) Vi lyckades ironiskt nog pricka äl väldigt bra denna gång. Inte sexat varje dag men iallafall lördag, söndag, tisdag och idag (förhoppningsvis imorgon oxå).

Hur går det för er andra?

Hoppas det tar sig nu!!! <3

Själv så väntar jag på ÄL. Sist tig det ju nästan en månad efter mf innan ÄL skedde, så vi får se hur det blir denna gång.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-21 05:44:41 följande:

Vaknade precis av att jag blöder.. Orkar verkligen inte med detta, hoppas av hela mitt hjärta att det avtar..

Neeej! Hoppas det avtar <3
  • Pyret 85
    TigerEmmlis skrev 2014-11-21 07:47:13 följande:

Sitter här och skakar.......

Äl +10!

Grattis Härligt med massor utav plus i tråden! <3
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-21 19:41:41 följande:
    Det ser tyvärr inte så ljust ut här :'( Tack för omtanken <3
    ååh, kram på dig!!! <3
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-22 11:13:06 följande:

På tre försök har jag hunnit få två missfall. Det känns verkligen inte bra.. Tror vi kommer ge det ett försök till, sedan kommer jag nog vilja skjuta på försöken till våren..

Jag vet precis hur du känner. På 4 försök har jag fått 2 mf. skckar en stor styrkekram <3
  • Pyret 85
    TigerEmmlis skrev 2014-11-23 08:45:00 följande:

Känns som en fin stegring! Eller??

Absolut!!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-23 16:27:05 följande:

Behöver prata av mig lite om detta känsliga ämne.. En fråga till er som som fått missfall tidigare och som skulle vilja dela med er; hur upplevde ni ert missfall? Blödning, smärta, klumpar? Hur länge varade blödningen?

Jag började blöda klarrött blod i fredags morse och det har börjat avta idag. Mängden har varit något mindre än en vanlig mens. Var lite öm i magen i fredags, annars har jag inte känt någon smärta. Det har heller inte kommit några klumpar vad jag har märkt, tror ni att man borde kolla upp detta för att se så allt kommit ut?

Kram på er <3

Båda mina missfall har jag blödit väldigt rikligt. Alltså mer än vanlig mens. Det har också kommit väldigt mkt klumpar. Blödde en vecka med båda. Jag har också haft en enorm mensvärk i magen båda gångerna.

I ditt läge så skulle jag nog kolla upp det.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-23 21:15:29 följande:

Tack för att du delar med dig, beklagar dina missfall :/ Hur långt gången har du varit vid mf? <3

carolinheiner skrev 2014-11-23 18:18:27 följande:Tycker du ska ringa å kolla upp de.. De är inte säkert de e mf med tanke på inga klumpar.. ? :)

Ringde till 1177 förut idag och hörde med dem. Hon sa i stort sett bara att det skulle kunna vara ett missfall och att jag skulle åka in till gynakuten om jag fick ont eller om jag skulle börja blöda mycket. Hon sa även att jag skulle kontakta min bm, så jag skrev till min bm via Mina Vårdkontakter så jag hoppas på att få svar från dem imorgon. Tanken har slagit mig också, men är dock rätt säker på att det tyvärr är kört :/

Tack <3

V.7+6 och v.6+3.

Jag håller alla tummar att det inte är ett mf!!! Kram
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-24 11:53:12 följande:
    Ja det är så jobbigt att gå hemma och inte vara 100% säker på vad det är som händer med kroppen :( Tack för stödet <3

Här jämförelsebild på torsdagens test och dagens: phpkAyXlH87705.jpg
    Alltså nej, testen ska intelligent starkare eftersom kroppen inte producerat hcg längre. Och det testet idag är ju starkare. Jag tror inte du fått mf.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-24 14:55:04 följande:

Gyn har telefontid mellan 14-15 men det är fullt i telefonkön, så frustrerande när man verkligen vill prata med dem!

Hur har det gått??
Svar på tråden BIM September 2014