BIM September 2014
Men åh tror ni??? :D shit, det känns helt sjukt. Tror ni jag kan ta ett digitalt eller bör jag vänta nån dag? Tack allihopa! <3
Men åh tror ni??? :D shit, det känns helt sjukt. Tror ni jag kan ta ett digitalt eller bör jag vänta nån dag? Tack allihopa! <3
Jaaaa!!!! :D åh vad det här känns bra!! (Dock ger jag inte mycket för billiga tester :/)
Själv har jag ingen som helst koll på när jag har varken BIM eller ÄL. Nu har jag nästintill slutat blöda iaf. Sist efter mf fick jag ÄL dag 27 eller 28 om dag 1 var mf's första dag. Ska börja tempa imorgon igen tänkte jag.
Jag är på BIM -4 idag och känner verkligen Ingenting, så tror inte att det har tagit sig denna månad. Brukar alltid ha ömma bröst mellan ÄL och BIM, men inte ens det. Så himla tråkigt! :p
Tog ett test imorse, fastän jag verkligen inte tror att det tagit sig denna månad, men testoman som är så testar man ju gärna ändå :) Har redigerat bilden lite grann, men skulle det faktiskt kunna vara ett streck till som växer fram?? Är på BIM -3
Har varit med här tidigare så hoppar in igen :) bim igår tror jag :) vad säger ni?
Hur går det för er med svaga streck??
Så här :)
Vad tror ni?
Hur snabbt kan symptom uppkomma egentligen? Är på bim -6 .
Började igår, sover ostört ca 8 timmar per natt. Ändå svider mina ögon vid ca 11-12 på fm så jag somnar 1-2 timmar..sen är jag lika trött igen vid 20-21.
Börjar gråta lätt å är känslig också, men det kan bero på tröttheten tänker jag.
Äntligen var det min tur! Plussade idag, 3 dagar innan bim!