• Pyret 85

BIM September 2014

NILE90 skrev 2014-10-28 13:46:42 följande:

Är ute och åker bil med jobbet nu hela eftermiddagen och jag får verkligen hålla mig från att kräkas. Får riktiga må-illa-attacker till och från.

GRAVID!!!!
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-29 04:53:52 följande:

Tempen är fortfarande hög idag, 0,4 grader lägre än igår men bra mycket högre än var det "tredje trappsteget" börjar.

när ska du testa dig????
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-29 15:59:17 följande:

Jag gjorde ju såklart ett test nu på eftermiddagen, och jag gravid! Såååå sjukt! phpv4v76595127.jpg

Ååååh grattis! Jag sa ju det igår!!!!! <3
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-29 18:39:24 följande:

Har en sån sjuk mensvärk ikväll :( Mina jätteömma bröst försvann ikväll efter att ha hållit i sig i två dagar. Nu är jag bara så enormt trött och pmsig. Tempen är en jojjo så jag vill bara slänga den i väggen! Sist, vid dippen, var den 36.7 vilket för mig indikerar på mens. Dagen efter 37.1 och idag 36.9. Såhär var det förra månaden oxå, bara att den aldrig riktigt kom över 37 som den brukar...

Jag har gett upp hoppet faktiskt. Alla plussar utom jag. Vi är väl inte kompatibla tillsammans. Vi får väl gå utredning vi oxå i april. Hej hopp vad positivt det är.

Styrkekraaam <3
  • Pyret 85
    Ellonbellon skrev 2014-10-30 05:57:48 följande:

Herregud....???? 17e gången gillt????

Grattis!!!!
  • Pyret 85

Härligt med alla som plussar i tråden!<3 Och för er som inte plussat ännu, så håller jag mina tummar så hårt det bara går för er <3

• Pyret 85

Happ då har graviditetsillamåendet kommit ikapp mig. Började med att jag kräkte utanför bilen igår efter jobbet, mådde illa av tanken på att baka chokladbollar med sonen. Mådde illa hela vägen hem och kräkte jättemkt när jag kommit hem. Sen var det bra.

Har mått småilla hela morgonen och drack vatten och efter de va jag tvungen att kräka.. Med Lian började jag kräka i v.7 och hela graviditeten. Mådde inte dåligt av det dock. Mådde illa, kräkte sen var det bra med det. Detta resulterade i att jag endast gick upp 0,4kg under hela graviditeten. Men jag led ingen nöd

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-30 21:15:57 följande:

Det är kört denna månad om inte dippen var implantation, men med bim imorgon tvivlar jag på det. Testet mäter från 25 och ni fick dessutom starka utslag tidigare än jag så :/

Hur mkt dippade tempen? Min temp dippade 2x0,2 grader dagen innan och samma dag som jag plussade. Men var ändå högre än tempen var innan ÄL.
Svar på tråden BIM September 2014