Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Nej men sluta! Iih hoppas du har rätt, jag håller tummarna hååårt!

NILE90 skrev 2014-09-24 19:50:05 följande:

Har en knepig mensvärk fortfarande..känns mer mot ljumskarna än mot ryggen som det brukar göra för mig vid riktig mensvärk. Tror faktiskt att vi får ett plus den här månaden, kan det inte bara vara torsdag/fredag nästa vecka nuuuu!

• SecretlyMe

Välkommen! :) håller tummarna för dig.

sjl89 skrev 2014-09-24 21:07:33 följande:

Hejsan :) hoppas det är okej att jag hoppar in såhär på slutspurten :p har bim allt från idag tom lördag 27/9. Är på dag 28 idag men har en cykel på 28-31 dagar så vi får väl se. Vore ju kul om dottern kunde få ett syskon snart :D

• SecretlyMe

Jag vet inte.. Mitt tips är att strunta i testlagret och köpa ett annat test imorgon för att få ett så säkert svar som möjligt.

knaappeen skrev 2014-09-24 21:11:30 följande:

ÄR det enbart de små stickorna somvisar fel?

Eller alla från testlagret? även plast..

• SecretlyMe

Det stämde för dig, jättekul! Men andra har tyvärr andra erfarenheter. Tycker det är dumt att nonchalera.

Att du fått bra upplevelser av testlagret täcker tyvärr inte de som fått falskt positivt. Att få positivt både på gravsticka och ältest och veta att man INTE är gravid vill jag gärna ha en vettig förklaring på.

Onödigt att försvara ett företag som inte kan stå upp för sina misstag.

Manelma skrev 2014-09-24 21:32:00 följande:

Alltså det här med testlagrets test har ju exploderat utom proportioner. Jag har säkert handlat 100 test från dom sen vi börjat försöka i april och helt allvarligt man får inte några konstiga streck om inte det verkligen är något som sker i livmodern. Jag fick suuuuuper duper ljust streck nån gång ibland men det var torkstreck som jag även lyckats fått på annat test (grönt skaft). Men när det verkligen var på riktigt ja då blev det rosa, och det blev starkare o starkare i nyans för varje dag. Så att dissa dessa stickor bara för att några personer inte fått gravid på digitala efter ett streck är o ta i. Jag har både haft och har fortf lott nr som alla varnar för och den visar mitt plus precis som alla andra tester jag tagit. Jag vet att jag är gravid, och har tagit test varje dag för att se hur det mörknar. Det gör det med testlagrets. För 2 år sedan gjorde jag samma sak när jag väntade sonen. Har under tiden jag köpt från dom sen juni inte upplevt att jag fått någon reaktion på stickorna eller falska positiva. Men när det verkligen tog sig så stärktes teststrecket varje dag. 

• SecretlyMe

Varför går tempen ner..? 37,0 idag..

• SecretlyMe

Manelma, ingen har menat något illa. Tycker inte om att du svartmålar oss som glädjedödare. Behöver inte försvara mig på nåt vis här, jag har sagt allt i välmening då jag är en EXTREMT sympatisk och empatisk människa. Har nån upplevt mig annorlunda får de ta det med mig, inte du.

Jag bojkottar testlagret och kommer alltid göra och det pga att jag läst alltför mycket dåligt om dom i flera års tid. Vad du gör är för mig irrelevant.

• SecretlyMe

Blöder du pga cellprovtagningen kanske..? Kan du inte prova googla? Jag har ingen aning om varför du blöder :(

FiiaN skrev 2014-09-25 06:47:55 följande:

Jag får på riktigt lite panik... Va ju på cellprovskontroll i Tisdags, då sa barnmorskan att det såg ut som jag hade ägglossning nu. Igår fick jag en positivt äl-test, har haft lite småblödningar sedan i tisdagskväll, men tänkte att det kunde ha med äl att göra, hade det även igår. MEN idag när jag går på toa på morgonen var det liksom blodbad typ, har lite molande värk i magen :( Vad händer? Någon som varit med om detta? Min senaste mens började den 14e och slutade ca den 18e, den kan väl inte börja igen? :O

Skulle så gärna vilja ringa barnmorskemottagningen men jag jobbar den tiden som dom har telefontid, både idag och imorgon :( Börjar snart gråta!

• SecretlyMe

Min sjönk så mycket i måndags, äl+4.. Idag sjönk den igen. Går bara och oroar mig nu. Om man bara kunde ta det som det kommer... ^^

NILE90 skrev 2014-09-25 05:48:11 följande:

Från en sak till en annan, kan man ha en implementationsdipp på ÄL+6 (BIM-7) redan? Min temp sjönk 0,2 grader idag... :(

• SecretlyMe

Du framlyser din uppfattning som den enda rätta. Därför reagerar jag. Att du inte får ha en är absurt så jo, du får ha en egen uppfattning - precis som att jag har min.

Tråkigt att du upplever det som att jag sätter ord i din mun men det är det sista jag gör. Jag tar dig på orden, du får det att låta som att vi är glädjedödare för att vi i all omtänksamhet vill varna andra.

Jag vet om din åsikt och argumenterar inte emot den, jag argumenterar mot din okunskap. Att kalla mig ovuxen var väldigt magstarkt, tycker det är av låg rang bara för att DU inte tycker likadant som mig :)

Vilken tur att du är vuxen nog att sätta punkt för denna diskussion ;)

Manelma skrev 2014-09-25 07:18:22 följande:

Men jag får alltså inte ha en egen uppfattning? Jag försöker inte gräla med någon. Lyfter bara fram en motpol. Blir lätt för mycket åt olika extremer. Sen hur ni väljer att ta till er är visar ju på er egna upplevelse inget jag skrivit. Aldrig sagt att någon utav er inte är empatisk eller sympatisk. Så sätt inte ord i min mun tack. Man måste kunna ta att alla inte tycker lika. Och om jag nu ska behöva läsa just Din åsikt om saken kan du likväl vara vuxen nog att läsa andras som inte är som din och ta det för va det är. En åsikt. Med det sätter jag punkt för mig i denna diskussion.

• SecretlyMe

I mitt galleri finns spök på cb. Jag har varit med om det VARJE gång jag testat, en liten grå linje som syns när testet är fuktigt.

Än är det inte kört, vänta till bim om du kan så hoppas jag med dig att plusset kommer <3

Carerra skrev 2014-09-25 07:09:26 följande:

Gick inte så bra att låta bli att testa :( BIM -4 idag. Tycker mig kunna se en skugga på CB men det är nog bara inbillning. Brukar man få skuggor på CB?

Svar på tråden BIM September 2014