Du framlyser din uppfattning som den enda rätta. Därför reagerar jag. Att du inte får ha en är absurt så jo, du får ha en egen uppfattning - precis som att jag har min.
Tråkigt att du upplever det som att jag sätter ord i din mun men det är det sista jag gör. Jag tar dig på orden, du får det att låta som att vi är glädjedödare för att vi i all omtänksamhet vill varna andra.
Jag vet om din åsikt och argumenterar inte emot den, jag argumenterar mot din okunskap. Att kalla mig ovuxen var väldigt magstarkt, tycker det är av låg rang bara för att DU inte tycker likadant som mig :)
Vilken tur att du är vuxen nog att sätta punkt för denna diskussion ;)
Manelma skrev 2014-09-25 07:18:22 följande:
Men jag får alltså inte ha en egen uppfattning? Jag försöker inte gräla med någon. Lyfter bara fram en motpol. Blir lätt för mycket åt olika extremer. Sen hur ni väljer att ta till er är visar ju på er egna upplevelse inget jag skrivit. Aldrig sagt att någon utav er inte är empatisk eller sympatisk. Så sätt inte ord i min mun tack. Man måste kunna ta att alla inte tycker lika. Och om jag nu ska behöva läsa just Din åsikt om saken kan du likväl vara vuxen nog att läsa andras som inte är som din och ta det för va det är. En åsikt. Med det sätter jag punkt för mig i denna diskussion.