BIM September 2014
Det tycker jag med :)
Det är faktiskt på tiden att det är vår tur nu. :)
Det tycker jag med :)
Det är faktiskt på tiden att det är vår tur nu. :)
Grattis!!
Det var nog inget spökstreck igår trots allt. Lycklig lycklig lycklig <3
Håller tummarna för er andra!
Mäter du samma tid varje morgon, utan att ha klivit upp före?
Mina symtom idag på BIM är: galna humörsvängningar, gråtmild, hög puls och har tempat nästan varje dag i en vecka nu och har haft 37,0 varje dag men idag 37,5 vad tror ni?
Tack snälla! :)
Håller tummarna för dig också!quote=74033951][quote-nick]SecretlyMe skrev 2014-09-21 13:15:32 följande:[/quote-nick]Håller tummarna för er andra!
Även jag är ju osäker på när äl inföll för mig pga olika faktorer - det stämde lixom inte med sekret, temp och test. Men jag har täckt äl iallafall. Hoppas du oxå gjort det NILE90 :)
Oavsett vilken dag jag är på så känner jag ingenting förutom den konstanta molande värken, precis som mensvärk men ändå inte.. Inga ömma bröst, inget illamående, ingen pms. Åh vad jag är rädd för att hoppas.
Men det är samtidigt väldigt skönt att slippa pms och ömma bröst och alla andra sken-tecken. :)
Ingen aning, tror den kan komma "när som helst", aldrig haft nidblödning själv..
Hej! Någon som vet när man brukar få s.k nidis? En ljus ljusrosa flytning som endast blir på pappret.
Jag är på bim - 5 lr 6.
Känns som en nidis borde kommit tidigare?
F.ö inga symptom.
Ja men dåså :)
Jag skriver fortfarande upp, för att jämföra. Jag glömmer lätt och har ofta trott "detta är nytt symtom! " men det visar sig inte vara det.
Vi behöver nog inte hålla koll på bim, förhoppningsvis.. :)
Jaa vi har definitivt täckt ÄL, vi kör nog på en sista gång idag för att vara helt säker. Vi har haft sex alla dagar från tisdag förra veckan, och ÄL skedde väl någon gång mellan fre-sön.
Jag är inne på andra, eller tredje (?) dagen med lite molande fram och tillbaka mellan äggledarna.
Denna cykel känns jättevirrig. Visst vi har haft supermycket sex men jag har noll koll på när ÄL var, när BIM är, när jag haft olika symptom nu efter ÄL och så vidare. Tidigare cyklar skrev jag slaviskt upp allt som kunde vara ett symptom. Men det känns ovärt nu när jag knappt har koll på när min ÄL varit. Haha.
Själv har jag haft molvärk i snart två veckor, de senaste dagarna som mensvärk. Känns konstigt :s
Ja men dåså :)
Jag skriver fortfarande upp, för att jämföra. Jag glömmer lätt och har ofta trott "detta är nytt symtom! " men det visar sig inte vara det.
Vi behöver nog inte hålla koll på bim, förhoppningsvis.. :)
Här! :) bara molvärk.
Är i dag på ÄL +7 el 8 och har INGA symptom alls, mår bara bra. Dock molade det till en kort stund igår men det försvann snabbt. Förra månaden hade jag massor av symptom och jätte ömma bröst. Förra gången jag var gravid så mådde jag oxå bra så jag hoppas på att inga symptom kan vara en graviditet ändå. Nån mer utan känningar?