Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Jag ser något svagt och hoppas tillsammans med dig att de ökar i styrka! <3

Manelma skrev 2014-09-19 09:05:11 följande:

Precis som med sonen är det två ljuuuusrosa streck som möter mig på ÄL +10 alltså jag började gråta när jag såg dom. Det syns, inte som tidigare månader när jag försökte se nåt, framkalla det. Det är ljusrosa och enligt testerna jag har från sonen i rätt nyans för tiden. Blir helt till mig och ber till högre makter att detta ska gå vägen. Att testen mörknar mer och mer och att allt är som det ska!

• SecretlyMe

Jag köper mina från billigatester.se :)

Peeernilla skrev 2014-09-19 08:31:04 följande:

Vad använder ni för äl test? Har 4 stickor kvar från testlagret och tänkte köpa hem fler. Dom får inte vara allt för dyra :P

• SecretlyMe

Hm, knivig fråga.. Hade det varit jag hade jag köpt ett test. Men förstår att det känns onödigt dyrt. Gör det som känns bäst för dig vännen :)

S_Mamma skrev 2014-09-19 09:04:17 följande:

Testade negativt BIM+5.

Ingen mens idag BIM+9.

Livmodertappen är högt placerad och hård. Ägglossningssekret är det enda som syns tillsammans med rikliga luktfria och genomskinliga flytningar.

Vad tror du, ska jag sticka och lägga pengar på ett test eller vänta? Inte en enda symtom på varken mens eller graviditet. Fattar ingenting :(

• SecretlyMe

Ägget släppt?

Tycker dock.inte det ser svagare ut.

Malinbarre skrev 2014-09-19 20:19:37 följande:

Ser ni, det börjar bli svagare :( varför??

• SecretlyMe

Du har fått svar i andra trådar redan. Ta ett gravtest och kolla. Är det negativt, ta ett ältest. :)

Lizzie09 skrev 2014-09-19 21:14:42 följande:

Frågar igen;

Fattar ingenting. Min mens tog slut i måndags, igår och i morse mådde jag jätteilla och idag har jag som molande mensvärk till & från och har haft flytningar med pyttelite blodblandat i. Aldrig varit med om något liknande, vad sjutton kan det vara? Och jag kan ju inte ha ÄL redan (den är beräknad den 29e). Någon som varit med om något liknande?

• SecretlyMe

Ja, ägglossningskalendern visar olika, men nu har jag lyckats få en ganska överensstämmande med test och temp; jag tror jag har äl idag och därför har en cykel på 30 dagar denna gång.

Känns dock mysko att få utslag först dag 17 på ältestet och sist fick jag på dag 15.

Aja. Inte så intressant för andra att veta kanske men nu är jag ute ur äl-bubblan och börjar räkna mot bim :) den blir alltså 1 OKT och inte 29 september.

• SecretlyMe

Sa inte att det var fel heller, chilla lite :) Är förmodligen därför ingen svarat, för ingen här varit med om det. Men om du vill, ta ett gravtest och se efter :)

Lizzie09 skrev 2014-09-19 21:49:44 följande:

Har fått Ett svar i en annan tråd. Jag undrar om det är någon mer som varit med om detta, det är väl inget fel med att jag gör det?

• SecretlyMe

Jajjemen! :)

carolinheiner skrev 2014-09-19 21:42:04 följande:

Hoppas vi på de bästa :)

• SecretlyMe

Grattis!

FruA78 skrev 2014-09-20 08:14:00 följande:

Jag är gravid! Har i flera dagar fått svagt svagt positivt på testlagretsstickor men imorse på förväntad bim plussade jag på clearblue + och digital. Äntligen efter 11 månader det känns helt overkligt är så lycklig.

• SecretlyMe

Kram <3

Pyret 85 skrev 2014-09-20 06:39:00 följande:

Nä jag vet att BIM inte har varit, blev bara så less.

Molvärk i magen idag och illamåendet sitter i.

Svar på tråden BIM September 2014