Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Jag tempar oftast efter äl om fram mot bim, så jag är inte heller jättehaj på det där haha. Jag vet dock att jag ligger på under 37 innan äl och över fram till bim.

Ja jag hoppas för oss! :)

Hoppas ni får en härlig vistelse :)

NILE90 skrev 2014-09-17 12:58:51 följande:

Min temp har gått från (efter mens) 36,60 till 36,18 (nu nära ÄL) och nu är den på väg att stiga igen så jag antar att ÄL sker snart. Men det är första gången jag tempar så full koll har jag inte :P 

Den här gången ska vi nog båda två få ett plus! :) Jag ska iväg på kurs med jobbet de dagar jag väntar min mens, så förhoppningsvis kan jag överraska sambon med ett plus när jag kommer hem igen. :)

Jaa det ska bli så mysigt med lite familjetid, vi ses ju bara 2-3 gånger om året pga avståndet så man får ta vara på minsta lilla. :) 

• SecretlyMe

Lycka till i fortsättningen :) synd att du lämnar, vi fortsätter nämligen på bimlistan med oktober.

Emilix skrev 2014-09-17 13:50:15 följande:

Mensen kom idag, hoppas över till oktober tråden nu ist.

Lycka till alla här :)

• SecretlyMe

Vad jag vet kan man inte få gravsymtom om man inte är gravid. Däremot kan hjärnan lura en då längtan efter barn är stor, en sk "skengraviditet". Men hcg-nivån kan även vara så pass låg ännu att den inte fångas upp på test, men kroppen känner av det.

MissJP skrev 2014-09-17 18:27:52 följande:

Det där med gravsymptom.. kan man få molvärk och ilningar i magen innan hormonerna har börjat göra sitt? Om man nu skulle vara gravid.

• SecretlyMe

Man kan få.äl senare, inte ovanligt. Har ingen aning om pergotime men det finns.massa trådar om det, samt att läkaren förmodligen talar om allt sånt :)

MiaIa90 skrev 2014-09-17 18:21:44 följande:

Här är de skit i dag skulle ha äl idag men inget starkt utslag på äl testet:(. 

Vet inte vad jag ska göra sedan ska jag till gyn den 6oktober tyvärr kan inte sambon följa med då men han har ju redan gjort sin del och lämnat sperma prov och var inget fel på hans simmare som tur är. 

Men hur ska jag göra nu då kommer nog kanske få utskrivet pregotime hur går de till?

När börjar man med de och hur mår man mm?!

• SecretlyMe

GRATTIS?!

Minsko skrev 2014-09-17 20:45:16 följande:

Tror du? Jag ser ju också, men blir ju lite nojjig när det är så svagt :) Här kommer en till bild med blixt!

• SecretlyMe

Grattis nelly88! Vad kul!

Pyret, imorgon dyker det nog upp starkare streck för tycker mig ana nåt svagt där ;) hoppas så!

• SecretlyMe

Äh, skit oxå! Lycka till nästa gång :)

Bärz skrev 2014-09-18 07:57:49 följande:

Haha just idag! ;)

• SecretlyMe

Milie, hur har du det? Hur mår du?

Svar på tråden BIM September 2014