BIM September 2014
Haha fan då ;)
Haha 7 är lite ;) själv har jag 15 st hemma :D
Haha fan då ;)
Haha 7 är lite ;) själv har jag 15 st hemma :D
Tack snälla! :)
Får hålla tummarna ????
Äl har strulat lite men tror jag är på äl+1 nu :) sista testet tog slut dag 17 då den visade positivt, tror jag.. Men hade älsekret och älkänningar fram till igår. Nu molar det fortfarande så vet inte vad jag ska tro..
Ja jäkla skit.... Hur går det för dig? Har varit bortrest och orkar nog inte läsa igenom x antal sidor så gärna en uppdatering om dig, vore kul ;)
Olika tror jag. För mig är de alltid ömma mellan äl och mens. Är du inte van vid det kan det vara ett tecken! Vissa känner ingen skillnad alls, så som Bebben84 :)
Har ganska känsliga bröst men det kan lika gärna vara mensen eller hur?! :)
Grattis Manelma!
Nya tag nästa månad vännen. Kram
Där kom syndafloden
Grattis snäckis!
NI SOM PASSERAT BIM OCH HAR BIM IDAG ; hur går det? Vore kul å få höra hur det gått egentligen :)
Tror äl var igår så är på äl+1 nu. Testerna tog slut, haha :)
Har haft konstant molande sen över en vecka tillbaka, förmodligen pga ägglossningen men varför det fortfarande molar vet jag inte. Ingen annan heller :p
Positivt ÄLtest igår och idag, har haft känningar idag så anar att det blir ett negativt test i morgon. :) men vi myser på hela veckan ut. :)
Hur går det själv? ÄL över nu?
Meeen blir tårögd när du.säger så! Hoppas!
Förhoppningsvis har du ett litet frö som gror i magen nu, kanske därför det molar? :)
Välkommen :)
Åh, håller tummarna för dig!
Grattis alla som plussat och kämpa på alla som fortfarande väntar på BIM eller som kör på oktober igen!
Jag hoppar på här!
Jag har ett barn på 18 mån. Detta blir vårt 2:a försök till ett syskon. Är på ÄL+11 tror jag, tror BIM är den 23/9.
Jag mår illa, har menskramper, känner mig varm, törstig och fick en liten spotting på ÄL+7. Negativ sticka imorse och ikväll.
Hoppas innerligt på att jag är gravid och att detta inte är menskänningar!