Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Väntar spänt!!

mystrollet skrev 2014-09-24 07:34:51 följande:

Fortfarande ingen mens. BIM+3.. Massa symptom.. Idag ska jag köra upp inför körkortet sen ska vi åka hem och i morgon får jag äntligen ta test!

• SecretlyMe

Förresten ; om det står i beskrivning "Kan testas så tidigt som dagen efter utebliven mens" - visst betyder det att den mäter från 50mIu?

• SecretlyMe

Åh vad jag hoppas för dig nu!

Ja, jag plågades oxå av sex under hela äl. Kändes som jag hade ett blåmärke där.. Men starkare orgasmer haha.

Jag vet inte när jag börjar testa, äl +9 kanske (bim-3).

NILE90 skrev 2014-09-24 08:01:35 följande:

Låter lovande! :D 36,62 var min temp på idag. Igår 36,67 :) 

• SecretlyMe

Oj, är din lutealfas bara 9 dagar..? Hoppas testet visar plus!

knaappeen skrev 2014-09-24 08:35:38 följande:

ÄL+14 BIM+5 här,haft känsliga bröst sen igår och lätt illamående iaf i 1 vecka.

Ska testa ikväll igen när jag fått hem mina tester

• SecretlyMe

Vet inte så mycket i det du skriver, men att du känner hugg i tjejmagen när du petar på tappen är vanligt. Man "retar" ju tappen och då reagerar den. Min systers bim pillade på hennes tapp när de försökte få igång förlossningen.

Tempen, tar du den samma tid varje morgon utan att ha klivit upp?

Tappen, för mig, är mjuk innan mens, och långt ner. Innan dess beter den sig som en jojjo. De övriga symtomen låter ju lovande men då gravtestet säger neg vet jag inte :/ jag hoppas att hcg't inte varit mätbart ännu men blir det inom de närmaste dagarna :)

Ellonbellon skrev 2014-09-24 09:22:45 följande:

Gah. Brösten sticker. Jag mår småilla. Fler ådror på brösten. Mannen tycker brösten känns större (en ganska säker källa).

Lite liknande mensvärksmärtor till och från i flera dagar. Huvudvärk vissa dagar, trött på em och kvällar.

Två veckor sedan jag fick maximal fertilitet på äl-test men testade neg. i morse. Vet att chansen inte är ute eller något men... jag vet inte. Humöret svänger mer än vanligt. Sticker i blygdläpparna ibland, är det vanligt??

Livmodertappen är sjukt långt ner och ganska mjuk, man känner en grop men inte ett hål.  Kände på den lite imorse och då fick jag som hugg i tjejmagen.

Vet inte vad jag ska tro denna månad. Tror mensen skulle komma imorgon eller på fredag, men har så oregelbunden så kanske på söndag.

Har dessutom haft "Ffeber" i en vecka, en dag 37.3, de flesta dagar 37.5 och idag 37.6. Brukar aldrig ha så hög temp utan att vara sjuk.

Skulle inte känna efter denna månad men eftersom brösten också gör väldigt ont är det svårt. Men de gör mindre ont på kvällarna/nätterna och mer ont mitt på dagen...

Någon som känner igen?

• SecretlyMe

Positivt :)

FiiaN skrev 2014-09-24 12:21:10 följande:

Gjorde ett äl-test idag igen :) Ser ut att gå åt rätt håll i alla fall. Kanske inte helt 100% än? Ska testa ikväll igen. Har ju aldrig läst av ett sådant tidigare :)

• SecretlyMe

Det är tyvärr den batchen som kan ge falskt positivt :( ta med clearblue!!

knaappeen skrev 2014-09-24 16:18:45 följande:

LOT 140803 är det på den-...

• SecretlyMe

Knaappeen, hoppas du inte blev arg på mig?

Tycker det är SJUKT att testlagret inte ens vill erkänna och stå upp för att de gjort fel. Att sitta där och förklara det hela som att det inte är fel på testet utan att man haft en "kemisk graviditet" äcklar mig. Har aldrig köpt från dom och kommer aldrig göra det heller. Bara för att vissa inte råkat ut för det ger inte testlagret mer rätt!!

• SecretlyMe

Ja absolut. Tycker det är fegt av ett företag att inte erkänna sina misstag. Tycker sånt är snorkigt och avskyvärt beteende.

Ja men visst, tydligt positiva. Därför det gör ont att se hur tjejer som fått lycka att nedslås på det viset :(

VioloLaviose skrev 2014-09-24 19:43:41 följande:

Jag håller med dig. Minns jag såg en bild här i testtråden någon som fått positivt på ett och negativt på ett men med samma urin.

Inte ok! De bör definitivt kompenseras!!!

Har aldrig haft problem med testlagret, snarar tvärtom. Så det är verkligen tråkigt att läsa. Usch vad psykiskt påfrestande att plussa falskt. Det är ju inga spökstreck utan klara positiva teststreck

Svar på tråden BIM September 2014