Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Klart det gör. Släpp fl en stund och gör något som får dig att må bra; tv, film, godis, laga mat, promenad osv. Sitter du på jobbet så släpp fl tills du kommer hem :) skickar många kramar till dig!

Ingen ska få behandlas så som du just blev!

carolinheiner skrev 2014-09-25 12:16:34 följande:

De går framåt .. Hoppas ja :/

• SecretlyMe

Åh vad tråkigt att folk börjar lämna.. Aja, inte hela världen :)

Är så otålig! Vill testa nununu. Är ju tidigt än, men chansar kanske på ett test på lördag eller söndag.

NILE90, hur tänkte du göra? Har redan glömt :p

• SecretlyMe

Ta inte åt dig. Det är en stor sorg men låt ingen annan påverka dig. Ska försöka ta mig an dagen jag oxå, tog en lååång sovmorgon så nu är det dags att göra lite nytta :)

carolinheiner skrev 2014-09-25 12:21:52 följande:

Arbetslös sitter på röven i soffan å glor tv :/ får la göra de..

Ber om ursäkt att ni lämnar tråden pga detta..

• SecretlyMe

Okej :) jag är för otålig haha.

NILE90 skrev 2014-09-25 12:31:46 följande:

Antingen är jag lite risky och tar med ett test på jobbresan och testar på BIM (torsdag) eller så testar jag på fredag efter det. Nästa vecka alltså. 

Fast jag vet ju att om jag klarar mig över BIM utan mens och inte har testat mig så kommer jag inte vilja testa mig senare heller eftersom jag inte vill få ett negativt, så kan lika gärna vara så att jag väntar över hela nästa helg också...haha. Men det beror på hur tempen svänger också :) 

• SecretlyMe

Åh hua, jag nekade 9mils pendling, skulle aldrig orka haha. Du gör det bra ;) Jag jobbar timmar som vikarie på förskola så har inte jobb varje dag :)

NILE90 skrev 2014-09-25 12:41:29 följande:

Gud vad jag är avis på en låååång sovmorgon! Här är det uppstigning 05:15 varje dag. Det ska bli så gött att flytta närmare jobbet, pendlar idag 1,5h/enkelväg. Sen får jag bara 20 min! Vilken dröm, och vilka "sovmornar" jag ska ta då. haha. 

• SecretlyMe

Låter klokt :)

Har ju massa test hemma så nu kan jag gå bananas haha x)

NILE90 skrev 2014-09-25 12:46:38 följande:

Jag vill absolut inte testa innan vi åker på jobbresan. Då kommer jag ju inte kunna dölja det om det skulle bli ett plus. Därför väntar jag till efter :) 

• SecretlyMe

Vad kul! Vi letar bostadsrätt ännu. Längtar tills vi kan börja inreda oxå :)

NILE90 skrev 2014-09-25 12:51:04 följande:

Har "bara" 5 mil, men det tar 30 min att åka över hela stan för att komma till tågstationen. :)

Håller på att samla på mig en massa möbler till huset så vi har något att fylla ut det med, idag ska vi hämta ett gäng med stolar och ett stort skåp. Kändes som att det var nyss vi vann budgivningen och om 1 månad är det flytt. Helt galet :) 

• SecretlyMe

Haha okej :D jag är inte lika snål haha, men mest för att jag inte har tålamod nog.. Imorse fick jag skynda mig att gå på toa så jag inte hann förbereda för test!

NILE90 skrev 2014-09-25 12:51:59 följande:

Jag har också en massa test hemma, både ÄL och gravtest. Men jag är så snål och tänker att den dagen jag får ett plus så kommer jag vela testa fleeera gånger samma dag så därför drar jag mig för att använda mina stickor jag har nu. haha. 

• SecretlyMe

:D

Milie skrev 2014-09-25 14:01:46 följande:

Vad skönt att det verkar ha ordnat upp sig så gott som det går. Jag läser alltid ikapp men den här gången blev jag helt borttappad så jag misstänker att vissa gått så långt att det skrivit otrevligheter som blivit anmälda och borttagna.

Jag kan tycka att det är ett under att det bara är första gången det "exploderar". Vi sitter ju här och alltid är det ett helt gäng av oss som är på helspänn och smått tokiga bitvis av alla känslor som dånar runt i en berg-och-dal-bana. Att vi kan hålla god ton nästan jämt och nästan alltid enbart stötta varandra tycker jag är snudd på fantastiskt! Heja oss!

• SecretlyMe

Woho, grattis!!!

knaappeen skrev 2014-09-25 14:10:06 följande:

Ville vara slänga in ett litet inlägg här .

Testade med testlagrets som några av er vet, fick 4(!) positiva tester. Även sambon fick ta sig ett pissprov haha och den var blank.

Jag trodde på att de var positiva trots alla som inte litar på TLs tester.

Nu tog jag iaf ett CB digital vilket visade detta!!!

Efter 6 månaders försök har det äntligen tagit sig. Kan fortfarande inte förstå det,visst fanns det tvivel igår efter TLs tester efter alt man läst men se där

Och detta trots en kort lutealfas på 11 dagar som någon kommentera tidigare!

Det kommer gå bra för oss alla! Bara hålla hoppet uppe o kämpa på!

Plötsligt händer det

Svar på tråden BIM September 2014