Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Du, min temp har varit en jojjo så går inte förutse haha. Den ligger mellan 36.8-37.2 hela tiden. Lägsta jag hade var 36.6 och det var på äldagen.

NILE90 skrev 2014-09-28 06:56:32 följande:

Se, hoppet är inte ute än! Implantationsdipp tidigare kanske? Min temp är fortfarande hög, 37,00 idag. Men då tog jag den 1,5h senare än vanligt. :)

• SecretlyMe

Jag känner med dig.. Jag går igenom samma sak. Har känslan av att mensen kommer när som helst och blir oxå smått nedstämd när man läser att hcg inte är mätbart ännu. Och ändå är det ingen tröst när man får negativt på test.

Ville bara säga att du inte är ensam om att vara ledsen idag. Idag känns förjävligt, med tanke på att jag tidigare fick blodstrimmor på pappret..

Kram till dig.

SRMmamma87 skrev 2014-09-28 12:16:23 följande:

Fy fan. Ledsen idag

Bara så trött på att vänta. På att inte veta. På att hoppas och sedan få känslan av att kroppen sviker när man får mens. Denna månaden har vi gjort allt vi kan göra. Sexat varannan dag och sedan flera dagar i rad runt ÄL. Har kort mellan äl och mens (snittar på 9 dagar, med längsta på 14 sedan vi började försöka) så det känns också blä. Idag troligen på ÄL+8. Tittat på grafer som säger att hcg inte brukar vara mätbart förrän mellan 14-20 dagar efter äl. Så less

Bläääää

• SecretlyMe

Så hade jag denna cykel. Mensvärkskänslan alltså. Vet inte varför dock..

Pyret 85 skrev 2014-09-28 11:17:45 följande:

Mensvärk igen, dock snäppet mildare än igår för då var det förjävligt. Igår hade jag också långa strängar av genomskinliga flytningar, dock bara när jag var på toa. Någon som haft liknande eller vet varför kroppen beter sig såhär?

• SecretlyMe

Ingen aning..

Pyret 85 skrev 2014-09-28 12:40:30 följande:

hm skumt. jaja.. flytningarna har fortsatt idag också. När jag kissat klart hänger där liksom en lång flytning från härligheten på typ 8-10 cm.. förlåt om jag är ingående. kanske pre-äl flytningar eller nått. vad vet jag.

• SecretlyMe

Vi har liknande symtom, men jag har iaf sluppit förkylningen. Krya på dig!

NILE90 skrev 2014-09-28 15:42:15 följande:

Har haft ont i ryggen hela dagen, på samma ställe som jag brukar ha när jag har mensvärk. Och höfterna ska vi inte prata om. Ont ont. :(

Förkyld som tusan också, så jag orkar inte ens tänka på symptom för bebis.

• SecretlyMe

Hehe hade skiten förra månaden så behåll den du ;)

Varit snuvig i helgen men jobbar på förskola så förvånar mig inte :)

NILE90 skrev 2014-09-28 18:50:32 följande:

Var glad för det, Haha. Hatar att gå runt och ha ont i halsen och täppt näsa. :P

• SecretlyMe

Fick ett mycket svagt plus på billigatester imorse. Blankt med CB på eftermiddagen.

• SecretlyMe

Tror det är fel på första testet. Billigatester mäter från 50mIu vad jag vet och cb från 25. Då borde cb visat nåt men icke. Är bara så jävla arg.

• SecretlyMe

Jadu, tror det är en tröst man gärna inbillar sig men tror faktiskt på att det är fel på billigatester med tanke på vilken nivå de mäter.

Känner mig lustig och konstig. Har idag haft yrsel och varit svimfärdig. Fått ligga i sängen sen jag slutade jobba. Trött och energilös, orkar ingenting. Tempen är stabil och mensvärken kommer och går, den är rejäl när den väl sätter igång; jag har haft det här sen 4 dagar efter ägglossning.

Okej, trist att höra.. Vi får väl hoppas på nästa månad båda två.

NILE90 skrev 2014-09-29 17:00:45 följande:

Kan ju mycket väl vara fel på cb också..tror stenhårt på att du är gravid. :)

Jag känner mig så ogravid som man bara kan vara...men har ändå fått något infall om att jag ska testa mig nu när jag kommer hem, bara för att bekräfta att min mens kommer snart.

• SecretlyMe

Vad du och Pyret tjatar.. ;)

Vi får väl se imorgon. Har ett från billiga-tester kvar. Det svaga jag fick med dagens går inte få med på kort. Inte om jag ens redigerar.

Släng upp ditt så slänger jag upp mitt ;p

NILE90 skrev 2014-09-29 17:50:30 följande:

Du är gravid...;)

Svar på tråden BIM September 2014