BIM September 2014
Ikväll har jag haft ganska stark mensvärk.. Känns som att jag ska få mens närsomhelst. Fryser gör jag oxå, så som jag brukar göra första dagen av mensen. Men jag är ju på bim-9? Haha ojoj.. Vad jag vill hoppas nu..
Ikväll har jag haft ganska stark mensvärk.. Känns som att jag ska få mens närsomhelst. Fryser gör jag oxå, så som jag brukar göra första dagen av mensen. Men jag är ju på bim-9? Haha ojoj.. Vad jag vill hoppas nu..
Har för mig att alla den 20e plussat? Eller är jag helt virrig i pannan?
Fast det var inte "typ den 17:e" bara. Det var mest de här dagarna jag tänkte på, och det var rätt många också.
20/9 joss82, 31 år, 1:a barnet, 5:e försöket 20/9 blackpeach, 28 år, 1:a barnet, 2:a försöket20/9 knaappeen, 24 år, 1:a barnet, 6:e försöket20/9 mrssol, 32 år, 3:e barnet, 3:e försöket
20/9 Snäckis, 30 år, 1:a barnet, 3:e försöket på
21/9 carolinheiner, 26 år, 2:a barnet, 2:a försöket (1 änglabarn)21/9 mystrollet, 21 år, 1:a barnet, 1:a försöket21/9 KnytetsMamma, 2:a barnet, 1:a försöket e MF21/9 Millannn, 18 år, 1:a barnet, 1:a försöket
Lösningen på det här vore ju att sätta upp en regel. På typ..4 dagar? Då vet alla som uppdaterar listorna att det är okej att ta bort de som är mer än 4 dagar över BIM. Då vet liksom alla hur det ligger till och man slipper kännas sig förbisedd.
Se sex som njutning, gör något extra utav det. Nya ställen, ställningar eller tidpunkter.. Kanske bygga upp en attraktion redan flera timmar innan när ni är på jobbet och flyga över varann när ni.ses hemma? Jag vet inte, men lite småtips iallafall :)
Försöker koncentrera mig på annat för att slippa bli knäpp, så missar vad ni skriver hela tiden. Men stannar ni kvar i denna tråd e inför oktober? Ni som inte lyckades denna månaden alltså?
Jag har ägglossning imorgon och min make är livrädd att det inte ska ta sig denna gången heller så han får liksom prestatationsångest :/
Snäckis har plussat såg jag nu!
Har för mig att alla den 20e plussat? Eller är jag helt virrig i pannan?
Hihi, taack, hoppas jag med..!
Hoppas det är nåt i lille magen! :)
Igår var tempen 37.1 och idag 36.9. Känns som att hela kroppen strular :s först äl och nu detta. Brööl haha
Gör så :)
Jag tror jag är gravid!!! Tog ett RFSU-test nu när jag gick upp och där är ett svagt svagt sträck (gick inte att få med på bild), har aldrig varit med om att RFSUs test har visat spök men vågar nog inte ta ut nått i förskott än! Vad tror ni, kan jag ta ett digitalt imorgon bitti? Det borde ju visa gravid 1-2 om jag nu är det.
Ååååh du ger mig hopp!
Jag hade ett fall till 36.9 i två dagar sen höjdes den till 37.3 o legat där sen dess. Var på ÄL +5 och ÄL +6 och på ÄL +7 höjdes den. Första pluset kom på ÄL +10
Ja, är ju på bim -8 så är inte dags för mens än :)
Så länge den inte sjunker jättemycket så är det väl lugnt. :) min temp gick upp till 36,67 idag från 36,57 igår. Stiger typ med 0,1 grader varje dag.
Grattis!!
Dagens test, BIM-1 eller -2: