• eagle87

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2015-08-09 14:58:12 följande:
    Bättre än förra månaden. Mensen kom ju precis i tid.

Har en anställningsintervju imorgon kväll och det hade verkligen hjälpt mentalt om jag fick jobbet. Känns dock verkligen som om det aldrig kommer ta sig smile4.gif
    Hej. Hur gick jobb intervjun?

Äl+8 O känner mina vanliga pms symptom. Så ännu ett misslyckat försök. Ja orkar verkligen inte försöka mer. Vet inte hur jag ska orka de här. Varför måste de vara så svårt? Varför kan alla andra? Känner mig jätte nere
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-08-13 07:15:33 följande:

Hipp hipp hurra för mig själv idag. Fyller 28. När vi började kändes det ofattbart att jag skulle bli 28 utan att ens vara gravid. Nu är vi här. Min egen mamma hade tre barn när hon var 28.

FruA78 - har själv börjat tänka på samma sätt.

Åh Gud va tråkigt vännen. Vet hur du känner. Jag fyllde 28 i maj. Va jobbigt me jobbet oxå. När ska turen vända liksom? Hur går de me utredningen?
  • eagle87
    FruA78 skrev 2015-08-12 21:12:01 följande:

SRMmamma:ja verkligen tråkigt. Har bim idag men inte fått nån mens än. Har inte tagit nåt mer test på två dagar men är övertygad att jag kommer få mens imorgon. Har bestämt att inte testa mer innan bim nåt mer och utgå att vi inte kommer att lyckas på egen hand utan kommer behöva hjälp.

Hej. Har du fått mens än? Hur länge ska ni försöka själva ?
  • eagle87

Bim 17/9

Ja känner som dig frua78. Även fast det ibland är skönt O testa O veta att man aktivt försöker, så gör de ändå ingen skillnad. Ja ska testa zonterapi har första behandlingen på torsdsG. Förutom de ska jag inte göra ngt mer denna cykel. Orkar inte

• eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-08-20 09:32:15 följande:

Nu är ägglossningen över och jag tycker vi har prickat in den väldigt bra den här gången, så nu håller vi tummarna stenhårt att det blir ett plus under utlandssemestern!
    Hur ligger ni andra till? :)

Dag 5, mensen börjar närma sig sitt slut :( orkar knappt försöka denna månad.
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-08-29 09:25:53 följande:

Testade negativt med cb imorse på äl +10. Har känt sen ÄL att jag har haft alldeles för höga förhoppningar den här månaden för mitt eget bästa, och därför känns extra mycket att få ett - nu. Fan också.

Åh jobbigt men än är de early days
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-08-31 14:18:55 följande:

Ringde tillbaka till gyn som håller i vår fertilitetsutredning. Skulle ringa tillbaka i September, så ringde tidigt (trodde jag). Från förra gången jag ringde fick jag infon att de som väntar på utredning bokas in beroende på när man kontaktade dem första gången. Men nu verkade det som om att de bokar in beroende på när man ringer. Fick rådet att ringa oftare, på eftermiddagar och kanske få tid i Oktober. Hela September var uppbokad. De gör tydligen bara scheman för en månad i taget, så kunde absolut inte boka in längre fram än så.... så jävla frustrerande. De har inte kunnat hålla vårdgarantin så försökte ringa patientrådgivaren, men de hade bara tider tisdag och torsdag mellan 10-12 så får ringa imorgon. Får se om de kan skicka oss någon annanstans. 

Hej hur gick de igår? Ringde du? Så ni har inte fått svar på era prover?
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-08-31 14:18:55 följande:

Ringde tillbaka till gyn som håller i vår fertilitetsutredning. Skulle ringa tillbaka i September, så ringde tidigt (trodde jag). Från förra gången jag ringde fick jag infon att de som väntar på utredning bokas in beroende på när man kontaktade dem första gången. Men nu verkade det som om att de bokar in beroende på när man ringer. Fick rådet att ringa oftare, på eftermiddagar och kanske få tid i Oktober. Hela September var uppbokad. De gör tydligen bara scheman för en månad i taget, så kunde absolut inte boka in längre fram än så.... så jävla frustrerande. De har inte kunnat hålla vårdgarantin så försökte ringa patientrådgivaren, men de hade bara tider tisdag och torsdag mellan 10-12 så får ringa imorgon. Får se om de kan skicka oss någon annanstans. 

Hej hur gick de igår? Ringde du? Så ni har inte fått svar på era prover?
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-09-04 16:28:59 följande:

Ringde igen till gyn. Fick prata med någon som verkade ha lite bättre koll. Ingen notering hade gjorts i min journal om att jag ringt i flera dagar, så det gjordes nu. Ingen notering hade heller gjorts om att jag ville åberopa vårdgarantin, det gjordes också nu. Så nu får vi se. Känns som det kanske rör liiiiite på sig. 

Kommer få mens imorgon. Oranga flytningar och typsik svullen livmodertapp, så det blev inget denna månaden heller. Såklart. Tror verkligen vi behöver hjälp. Denna månaden hade vi hur mycket sex som helst, så det känns uppenbart att något är fel, för vi prickar in ÄL hela tiden. Hoppas vi får hjälp snart. 

Skulle ner på stan idag, men orkade inte. Den här processen tar så otroligt mycket kraft. Ska i allafall iväg till några tjejkompisar på tacokväll, så kanske hjälper humöret något.

Hej. Hoppas du mår bättre..

Förstår hur du känner.. Vi har ju fått hjälp men de hitta ju inget fel. Jag har ju pco äggstockar men ändå egen regelbunden äl.

Jag har börjat med zonterapi. Mår bättre känner jag Av de.

Har också börjat med terapi jätte skönt O prata Av sej.

Har du alltid haft regelbunden mens? Har du spottings / mkt mensvärk? Övervikt? Röker? Dricker?
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-09-06 11:15:24 följande:
    Vad bra att du mår bättre. Jag mår ok. Inte den jobbigaste känslan jag haft iom mens under denna resa. Har ev ett nytt jobb på g, så kanske hjälper det lite. Men frustrerad är jag såklart.

Har alltid haft regelbunden mens, hade dock ingen med p-piller. Men fick den direkt när jag slutade och har varit stabil. Inga spottings och lätt-medium mensvärk. Både jag och min partner ligger inom normalvikt. Ingen av oss röker och vi dricker mkt måttligt.
    Mm kan förstå. Känner samma.

De så svårt. Även när man kommer till utredning kollar de ju inhe så mkt. De ju basic att bra spermier finns att ägg släpper, ägg är bra kvalité äggledare passage e fri O thats it. De låter ju inhe som om du skulle ha några problem :(
Svar på tråden BIM September 2014