• eagle87

BIM September 2014

Pyret O lizzie tack för svar! Man förväntar sig bara att ha massa symptom etc. Om några dagar vet jAg. Äl+11 idag.

• eagle87

Hade svårt O sova inatt, kände massa hugg i livmodern typ.. Åh vet inte va ja ska tro, vet att ja kan testa är på bim-2, men vill inte få neg, har samma blöta flytningar som jag brukar ha innan mens, luktar lite starkt. Detta har nog vart den jobbigaste 2 veckorna. Tror för att läkaren gav mig så mkt hopp me blodprovet,

• eagle87
    Pyret 85 skrev 2015-05-05 14:52:31 följande:

Denna klänningen ska jag gifta mig i.

Gud va fin!!!!
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-05-06 12:13:32 följande:

Mensen kom i förrgår men det är ingen fara. Jag är van.

Åh kram vännen.
  • eagle87

Fattar inte perfekt tajmat sex, högt progestrone, fri passage, bra spermier, gör alla husmorsknep tex benen uppe etc, bisolvon, tog baby aspirin, q10,andra vitaminer ändå går de ALDRIG.

Ja vet att de söger att de ca 20% per äl etc men varför går de för alla andra?

• eagle87

Jag vill så gärna fortsätta följa er som är kvar.. Ja vet inte om ni som fortf kan känna igen er men ibland blir ja ledsen av den här tråden dels för namnet bim september då känner man shit så lång tid har gått O jag är fortf på samma plats. Folk har liksom bf snart, även när man ser hur många som plussat visst är ja glad för allas skull men får mig O känna att de ngt fel på mig O de aldrig kommer gå spec inte på egen hand för om de kunde gå skulle de väll hänt by now för de har ju hänt för nästan alla andra. Va med i en letrozol tråd där har de flesta oxå plussat. Kollade i en spolning tråd O där har de flesta plussat efter spolning. Men jag är den eviga kvar som aldrig får de där plussat ändå är de INGET FEL. Ägglossning är bra, äl ledare e bra, progestron bra,spermier bra. Ålder bra

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-05-12 17:41:02 följande:

Har läst och lyssnat på det alla säger. Håller med er i stort sett allt. Kan också tycka trådens namn påminner om hur länge man kämpat så som någon skrev. Kan inte byta namn på tråden, så alternativen är att behålla namnet eller skapa en ny tråd för alla som hänger kvar (även ni som plussat), posta länken här och "starta på nytt".

Vill gärna att vi kan dela hur vi hanterar vår längtan mer här. Tror många av oss är rädda att trigga andra. Vi vet ju alla hur jobbigt det kan vara och vill inte lägga mer stress på någon. Men vi måste kunna dela alla delar av processen här, alla tankar, annars kommer gruppen dö ut. 

Ja, vissa dagar är det skit och gråt och depp, men kanske vi kan börja skriva typ "TW" alltså tripper warning, om vi tror någon kan ta illa upp. 

Jag har tillexempel en del saker jag läst och lyssnat på som hjälpt mig känna mig mindre ensam, är det något ni är intresserade att få tips om??

Jag tycker de skönt O skriva av mig här O tycker vi är ett fin liten grupp, ja skulle aldrig gå med i en annan bim tråd liksom.

Ja tycker tråden ska vara kvar tills alla aktiva har fått sina pluss :)

Hur många är vi kvar? Ja vet om SRmamma secretly me, knappen, nostagili,frua78, tassen O emmisara har ja missat ngn?
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-05-15 17:51:35 följande:

Blä, lite rosa flytningar, men den har inte kommit igång än. Men med all säkerhet på g ????

Hoppas inte.....
  • eagle87
    Tassen skrev 2015-05-23 14:53:39 följande:

Jag hoppar ur denna tråd. Den gör mig så deprimerad. Känns som att det är bara jag som kommer bli kvar och aldrig lyckas få barn. Så ta bort mig från bim är ni snälla. Kram och lycka till.

:( varför känner du så?
Svar på tråden BIM September 2014