BIM September 2014
Vet inte äns om ja vill försöka nästa månad. Whats the point? Man blir ju ändå bara ledsen.
Vet inte äns om ja vill försöka nästa månad. Whats the point? Man blir ju ändå bara ledsen.
Läser detta ganska ofta hoppas verkl inte de sant.
Even someone very fertile and her partner, both in their 20s and in perfect health, will, at best, have about a 25% chance of conceiving in any given month, even with perfectly timed intercourse. This so-called fertile window is open four to five days prior and through ovulation, and it's suggested you have intercourse every 24 to 48 hours during that period. Statistically speaking, this rate of success decreases to about 10% to 15% per month if you're not pregnant within three months, and 5% or less if you're not pregnant after a year.
Tjejer!
Är det någon av er som har upplevt ÄL-flytningar några dagar innan BIM ? Som man kan dra som en bro mellan fingrarna?
Vet inte alls om detta är vanligt men har aldrig haft det någonsin förr... ÄL+8 BIM-5 idag
Inte haft sex på 2 dagar pga matförgiftning så kan inte va sperma eller så.( varsågod för infon????)
Liggee rätt i cykeln då detta blev bekräftat på VUL igår.
Grattis Lizzie:)!
Dag 10. Känner redan tomhet O hopplöshet. Typ varför skulle de funka denna gång?
Grattis pyret :)
Gud vad jag tänker på det där mötet då... Väckte min man från en mardröm här om natten. Han berättade att det varit den mest realistiska drömmen någonsin. Vi hade bott i ett fint stort hus med trädgård för vår katt att springa runt in. Vi hade varit gravida. Min mage hade växt. Vi hade fött hemma pga krångel med ambulans och han hade fått ta emot barnet som kom med fötterna först. Först verkade det livlöst, men när han klappade bebisen på kinden hade den ryckt till och öppnat sina ögon och lett ett stort leende. En liten knubbig pojk var det. Han berättade hur jag hade matat honom. Hur min man hade klippt navelsträngen. Mardrömmen var att han i drömmen hade insett att det var just en dröm och han ville inte vakna :'-(
Eagle87 jag drömde i natt att du skrev här att du plussat