• eagle87

BIM September 2014

carolinheiner skrev 2015-04-30 20:03:49 följande:

Här kommer lite valborgs hopp för er :) Conrad ger er litet budskap på vägen! Hoppas de inte blir för mkt för er!! 2980g 9v gammal 35+1 graviditetsveckor. phpohK3ju32027.jpg

Åh va sööööt
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-04-30 21:24:30 följande:

Idag fick jag ett svagt plus på rfsu. Syns väldigt tydligt med genomlysning. Vågar inte lita på det så testar nytt i helgen. Tog testet på em urin och var egentligen rätt utspätt redan. Ingen aning när äl var eller när bim är. Bara haft mycket mensvärk i några dagar.

Åh wow kan du lägga upp bild?
  • eagle87

Åhhh blir knäpp. Lämnade blodprov på dag 21 här i England . De ska vara över 20 om äl skett. Mitt var 94!!!!!! Min läkare sa att de väldigt bra O ja ska ta ett test om en vecka om mensen inte dyker upp. Fått upp förhoppningar nu. Snälla låt mig inte snubbla på mållinjen

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-05-02 14:30:14 följande:
    Rfsu mäter från samma mIu. Det jag såg i förrgår borde då synas åtminstone svagt idag då jag hållit mig några timmar innan :/ Är bim idag borde plusset vara starkare. Det är mer som talar emot än för. Bara bita i det sura äpplet igen.
    Hur e de vännen?
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-05-03 17:45:15 följande:

Inga av testen togs med morgonurin btw.

Testat idag?
  • eagle87

Äl+10. Tempen steg idag från 36.48 till 36.72, inga symptom.. Blödde näsblod igår från ingenstans googlade javisst är de vanligt i tidig tidig graviditet. Jag har blivit knäpp med allt analyserande. Låt denna cykel bli den sista O början på en ny resa!

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-05-04 15:00:22 följande:

En gång fick vi till det under denna ÄL. Då lite, men kanske är det precis vad som behövs? Vi har ju sexat som satan de andra cyklarna men inget har hänt. Då börjar väntan igen då...

De krävs ju bara en spermie! Hoppas!
  • eagle87

Hade ni annorlunda flytningar när ni plussa än va ni brukar ha innan menS? Ja har lika undra om ja ska tappa hoppet

Svar på tråden BIM September 2014