• eagle87

BIM September 2014

Typ ingen som fått mens tror jag i bim mars tråden än, hoppas detta är våran månad oxå :)

• eagle87

Är på äl+12 har en lutealfas på 16 dagar O idag hade ja typ äl flytningar som var ljusljus rosa. Hoppas de inte är början på mens.

• eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-03-10 22:21:38 följande:
    Hoppas, hoppas att det inte är mensen.. Brukar du få spottings några dagar innan?
    Har inte haft de sen typ i somras... Hoppas också inte, vet inte va ja ska göra om de mensen för jag orkar verkligen inte mer. Har värsta ångesten.
  • eagle87

Har typ gråtit massor idag O ikväll, blir rädd då ja inte blev gravid trots letrozol. Tänk om de aldrig kommer gå. Tror ni detta stämmer?

2. Your chance of conceiving is highest in the first 6 months of trying. Conception rates decline over time. This means that in the first month your chances for pregnancy can be as high as 25-30%, but this declines to less than 5% by your 12 month of unprotected sex. - See more at: www.conceive.ca/2012/01/14/how-long-should-it-take-to-get-pregnant/

• eagle87
    tillklaras skrev 2015-03-12 06:33:52 följande:

Jag känner med dig. Likadant. Men du, de där procentsatserna stämmer inte vad jag vet. I alla fall inte enl svenska mått! Eller har det med medicineringen att göra?

Massa kramar!

Nej de menar allmänt tur att du tror att det inte stämmer.
  • eagle87

Vet inte vad ja ska göra för att må bättre, ja vet inte hur erat sexliv är men ju längre vi försöker desto mer har min lust försvunnit för jag associerar till barnverkstad till sex även fast det inte är ägglossning. Ja känner så mycket ångest, vill inte försöka mer för orkar inte misslyckas. Varje misslyckande är ett större nederslag. Vet inte om jag vågar försöka mer.

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-03-12 13:29:13 följande:

Idag fick jag frågan om jag var gravid... Som ett hårt jävla slag i magen...

Vet hur de känns, ja jobbar på salong O har massa gamla tanter som kunder som kommer var 4 vecka. Såhär låter de...

Are you pregnant yet love?

No not yet...

Oh just relax and forget about IT darling.

Jo tjena.
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-03-15 13:37:22 följande:

Imorgon är det dags för test. Känner mig dock inte så supertaggad på att testa eftersom känslan säger att ett blankt test kommer stirra mig rätt upp i ansiktet. Men vi får se :)

Hoppas ! !!

Jag tog min första tablett idag cd5 på min andra kur. Har inte mycket hopp.
  • eagle87

Morsdag idag.... Min man är me sin familj. Jag ensam. Kommer jag någonsin bli mamma.....

Svar på tråden BIM September 2014