• eagle87

BIM September 2014

Så jävla ledsen. Haft värsta bråket med min man. Han vill inte ha barn genom ivf O jag orkar inte försöka mer på Egen hand O må såhär jävla dåligt. Han fattar inte hur dåligt jag mår av barnlösheten. Varför skulle han? Han har ju allt här sin familj O sin systers bebis söm fyller 1 i sept. Han fyller år när vi skulle åka på semester så nu är semestern inställd oxå för de går ju inte att mannen min inte är med på syster sonens kalas.

• eagle87

Joli finner inga ord. Hoppas ni finner styrkan tillsamans O kom ihåg att vi alltid finns här gör dig när du behöver skriva av dej.

• eagle87

Barnlösheten tar på mig väldigt väldigt Hårt. Speciellt för jag är ensam här O inte har ngt som fyller tomheten. Det jag önskar mest är att ha våran egen familj. Just nu känns de som om han har en familj etc men jag inte har ngt. Jag vill veta varför de aldrig tar sig. Även fast jag har pcos så är vi mer stämplade som oförklarligt barnlösa då jag har egen äl.

Anledningen till varför han inte vill göra ivf är att han inte tror vi behöver de. Han tror ivf är för de söm inhe har ngn chans på egen hand. Vi är muslimer och han säger att Gud ger barn etc. O han inte vill "köpa" barn.

Just nu pratar vi knappt. Är bara så ledsen.

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-07-12 12:52:21 följande:

:'-(

Fy fan. Helvetes jävla skit. Mens helvetet. Två dagar sent. Varför? För att ge mig hopp? Kan klara mens på BIM, men detta är åt helvete. Såklart inget lyckat försök denna gången heller.

Fått brev från läkarn. Mannens dpermer normala. Då det är väl mig det är fel på då.

Förstår hur du känner . Styrkekram
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-07-15 23:17:09 följande:

"Blir galen på mig själv, del 2"
    Hade jättebråttom förut idag när jag kom hem från jobbet och skulle iväg på middag. Innan jag hoppar in i duschen så tar jag ett graviditetstest som jag lägger i badrumsskåpet eftersom jag inte vill att någon ska råka se det när jag irrade runt där hemma. Tiden rullade på och 1 timme senare kom jag på att jag hade ett test i badrumsskåpet. Testet ser då ut som på bilden nedan. Det måste vara ett spök-/torkstreck, eller hur? phpw1ARXS05340.jpg

Tycker de ser väldigt positivt ut?:)
  • eagle87

Här har mensen kommit igång. Hade en läkartid idag. De sa att de gjort allt de kunnat alla tester etc. Så nu är nästa steg ivf men de 9 månader kvar, så har de inte tagit sig till april får vi ivf gratis 2 försök plus frysförsök om de finns embryo kvar. Min man är ok med det. Jag har delade känslor. En del av mig lättad och en del av mig förkrossad att vi kanske inte kommer lyckas på egen hand.

• eagle87

Inte skrivit på ett tag. Inte haft så mkt O skriva. Börjar närma mig äl igen. Fick typ nästan pos idag kommer få pos imorn. Hade sex igår O förrigår. Vet inte om man ska ha idag lr vänta till imorn nu?

Lizzie bra med mens

SRmamma fint va din sambo sa. Hoppas han har rätt :)

Svar på tråden BIM September 2014