• eagle87

BIM September 2014

Blöder fortf. Blödde en halv binda igår, under natten lite mindre, fortf blod på pappret.

Tempen fortf hög? Hade ont igår i svanken O lite molvärk i magen. Brösten ömma fortf. Vården gör inget i detta stadie.

Ja tänkte testa igen på onsdag O de om cb ökat från 1-2 till 2-3. Hur mycket blöder de om de missfall?

Om de missfall så kan Jag inte fatta att man kan ha sån otur att plussa på 18 försöket O börja blöda samma dag. I och med att jag kontakta vården igår då har de blivit registreras på systemet att jag e gravid. Så nu även om de missfall så kommer vi inte få ivf bekostat förräns om 3 år från dagen man fick missfall.

• eagle87
    Nostalgity skrev 2015-10-27 07:17:32 följande:

Är antagligen gravid på nytt! plussade igår. Efter en del spekulerande så måste jag blivit gravid runt den 11.e okt. Bf blir då den 2a Juli.... dagen efter min 27års dag! 
    Denna gång utan mediciner och vi får behålla det!! =D 

Ska dock ringa barnmorskan som får göra ett ul och konstatera att detta är en ny graviditet. 

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Åh grattis :)
  • eagle87

Mår verkligen så dåligt att jag inte vet vad ja ska göra. Tog ett nytt test imorse nästan helt neg så jag vet att de kört nu.

• eagle87

Kan ni ändra mig i listan O skriva bim 28 nov 18 försöket 1 försöket efter MF. Skulle kännas bättre.

Ni får inte döma mig nu men när ja börja blöda så ringde ja vårdguiden etc. Hursomhelst så läste jag att får man missfall när man är i ivf kö måste man stå i kö 3 år igen så ja mejla de att Ja inbilla mig 2 streck att ett bara va spök streck O de digitala dagen efter va neg. Ja klarar inte Vånta i 3 år på ivf O inte ha en backup plan.

• eagle87

Tror inte de ngn idé. Kom ut en väldigt stor klump idag i nån slags påse. O blöder mer O tempen har gått ner.

Ni som haft missfall hur blev er cykel efter? Kommer äl som vanligt?

• eagle87
    carolinheiner skrev 2015-10-27 18:27:55 följande:
    Jobbigt :( styrkekramar. Har du tagit ett nytt digitalt?
    Du gör som du vill. Ingen som dömmer här. <3
    Tog ett nytt digitalt idag söm visade inte gravid. Ja vet att jag bland annat skrivit innan att hellre missfall än aldrig ett pluss ja vet inte hur jag känner om de längre. Försöker tänka hur de hade känns O få mens istället för pluss
  • eagle87
    Nostalgity skrev 2015-10-28 07:52:51 följande:
    Det blödde i 14 dagar, sen hade jag uppehåll mer lr mindre i 8 dagar...sen började det igen på en fredag. Måste blivit gravid på söndagen efter. Eftersom jag i stort sett blött konstant sen aborten så var min sista tanke en ny graviditet. 
    Men jag blöder iaf 1-2 bindor per dag, varierande rosa och brunt blod. Blödde även vid förra graviditeten, men känner att det börjar bli för mycket nu =/ 
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    När hade du äl? Sen första blödningen. Minns att du la upp test
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-10-28 09:51:12 följande:

Fyra tappra kvar Hoppas så att vi alla plussar snart! Ni är guld värda tjejer. Orkar inte gå till nya listor med människor som försökt 2-3 gånger. <3

Hoppas mitt korta pluss gav dig hopp om att du oxå kommer plussa snart <3
Svar på tråden BIM September 2014