• eagle87

BIM September 2014

Nostalgity skrev 2015-10-28 16:24:43 följande:
    Den 7e okt.
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Ja menade vilken cykeldag efter aborten??
  • eagle87
    tillklaras skrev 2015-10-28 18:07:26 följande:

Jag tänkte idag, att jag har en förpackning Pergotime (enkel kur) som jag inte kommer att använda.

I morgon är det inskrivning för kejsarsnitt och på måndag kejsarsnitt för våra tvillingar.

Jag vet mycket väl att man inte får sälja receptbelagda läkemedel, men jag tänkte att någon av er kanske har regelbundna ul vid äl och kan kolla så ni inte producerar för många ägg på Pergo.

Om någon av er vill ha dem så säg till, så skickar jag!

Gud va tiden går fort :))
    Tog du pergotime när du blev gravid me tvillingarna??
  • eagle87
    Nostalgity skrev 2015-10-29 08:38:38 följande:
    Blev dag 13

Om man räknar aborten som "mensens första dag"
    Brukar du vanligtvis ha äl på dag 13?
  • eagle87
    tillklaras skrev 2015-10-29 12:00:57 följande:

Nej, det var direkt efter en op i livmodern jag blev gravid. Jag hann aldrig börja med dem, men hade köpt ut dosen redan.

Om du vill ha dem är de dina!

Hej

Nej ja provat trots att jag redan har egen äl de hjälpte inte. Den månad ja blev gravid va utan medecin :) undrade bara för du ska få tvillingar. Tack ändå :))

Ditt missfall var de innan tvilling graviditet lr va de innan din första graviditet? Hur många veckor va du?
  • eagle87
    Nostalgity skrev 2015-10-30 13:20:41 följande:

Tjena tjejer.

Nyss hemkommen från gyn.

Det som är kvar från graviditeten har växt 3 mm sen i förrgår och är nu uppe på 11mm? Han såg ingen ny graviditet och hcg har sjunkit från 117 till 82...allt säger emot sig själv...testerna, hcg, vul. Vi beslöt oss ändå för att ta utdrivningstabletter och få ut allt. Hjälper inte det så ska jag på onsdag få komma upp, skrivas in och skrapas.

Känner mig inte så jätteledsen då jag inte hade räknat med en graviditet såhär tidigt inpå, så vi får detta avklarat o sen börjar jag med äl tester igen nästa vecka

Åh va tråkigt :( vA konstigt dock att du fick så starkt pluss fast du hade fått neg efter aborten. Tror du de va en ny graviditet ??
  • eagle87

Så jävla ledsen idag. Ja jobbade halv dag idag O skulle ut me min man efter för O tänka på ngt annat än missfallet. Så messae han mig när jag e på jobbet då är han såklart hemma hos sin syster. O så berättar han om hur han leker med hennes bebis etc ja blev jätte ledsen känns som han typ stack en kniv u hjärtat. Så mkt som jag längtar att se han me vårt barn etc O ja brukar bli ledsen när han går dit vanligtvis. Va han liksom tvungen O berätta allt hur kul de e etc? Känns som han inte bryr sig om missfallet äns. Kl är 4 nu O ja spendera min sista halv lördag detta år genom att vara hemma O gråta i min säng O lyssna på Sarah dawn finer till dig, Vanessa Falk hurt O Eric Clapton tears in heaven. Ja saknar de lilla livet ja hade i mig så mkt O de gör såååå ont. Ett pluss efter 18 försök som inte levde mer än 5 dagar.

• eagle87
    FruA78 skrev 2015-11-01 17:03:38 följande:
    Det har inte gått bra alls. Vi var tvungen att ta bort vår älskade hund i fredags och är helt knäckta. Samma datum förra året fick jag missfall, så den 30 oktober är ingen bra dag. Idag är jag på dag 15 efter insemination och ingen mens eller plus så det är rätt kört. Har inga symtom längre så jag vet att vi inte har lyckas denna gång. Allt känns så himla jobbigt nu.

Hur mår du nu? Kram
    Kan verkligen tänka mig. Fan för livet. Så jävla orättvist eller hur.... Djur betyder så mkt. Kan tänka mig tomheten du känner nu.

Hur många inseminationen ska ni göra?

Jag mår fortf dåligt
  • eagle87

Någon som vet om det är en myt att man är med fertil efter missfall lr om
    De stämmer? Känner att jag kommer dö om mensen kommer :(

Srm mamma har du haft ngr biverkningar av Pergo? Hur känner du inför denna cykel?

Secretly me skönt att du iaf fick göra spolning men de helt sjukt att ni ska behövs vänta ett år till pga ålder.

Lizzie skönt att mensen iaf kom O ni ska börja utredning

Frua 78. Hoppas de går bättre denna cykel :) O ni får En fin tidig julklapp

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-06 16:05:13 följande:
    Inga stora biverkningar alls. Kanske något högre ångest? Jag har så jäkla mycket hopp denna cykeln. Som jag hade i början. Har inte haft det på många månader. Kommer bli för jävligt om det inte tar sig.
    Kan tänka mig... Du har ju liksom bästa chansen nu med Pergo spolade äl ledare etc . Ska du på ngt ultraljud ?
Svar på tråden BIM September 2014