FruA78 skrev 2015-12-09 20:27:22 följande:
Idag gick allt bra hos läkaren så himla skönt. Jag och mannen sov jättedåligt efter mötet i måndags vi var så oroliga att äggblåsorna skulle sluta växa eftersom det växt så långsamt denna månad. Men fick veta att båda växt till 18 mm och att det blir insemination på lördag. Så nu känns det som det finns lite större chans till ett plus. Vad konstig kroppen är, denna månad har jag inte känt av några biverkningar och bara lite stick i äggstocken och så blev det två äggblåsor istället för en. De andra månaderna har jag mått sämre och haft mer ont i äggstocken. Det jobbiga blir att testdagens blir juldagen istället för dagen innan julafton. Får se hur det blir med testandet, vågar inte tänka på det nu när jag känner mig positiv :)
Gud va ja hoppas på en julklapp åt dig eller helst 2.... Men åtminstone en.. Om du fick pluss skulle de vara en julklapp åt oss alla :)
Var hos gyn igår O berättade att ja tror att progestron är orsaken till vår infertilitet.. Han sa att de delade åsikter om progestron. Vissa menar att en viss mängd progestron behövs för en implantation medans annan forskning säger att om en fertilisation sker i kroppen skapar kroppen mer progestron för implantation men han tyckte inte de skada att testa. Vi försöker inte denna månad O vi ska ta ett till blodprov i England efter äl för att bekräfta progestron är de lågt så börhar jag med medecin nästa cykel som jag fått från Sverige. England ville inte skriva ut. Svensk gyn skrev ut lutinus. Progestron vaginal tabletter...