• eagle87

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2015-09-16 16:09:20 följande:

Precis kommit hem från gyn. Gjorde VUL och prostata undersökning, samt fick svar på blodprover. Allt såg bra ut, förutom att mina progesteron-värden låg något lågt, samt att hon inte tyckte äggblåsorna var riktigt så stora som de borde på dag 12. Ska ta om blodprov för progesteron på dag 24 denna gången (eftersom jag tog på dag 21 förra gången och då räknar de med att man har ÄL dag 14, men jag har dag 17). Ser det bra ut, görs spolning. Ser det bra ut kommer vi hamna i IVF kön. 

Hej vad skönt att allt var ok O du ska få ta om provet. Jag tror bara prover togs för tidigt O progestron nivåer inte var höga nog.

Secretly me lycka till idag

Uppdatering om mig: tempen sjönk igår O bruna spottings O mensvärk nu så även detta försök misslyckat. Vi står ju i kö för ivf och har tid runt april. Men jag vill lyckas naturligt innan men orkar liksom inte med samma skit varje månad vitaminer äl test tempa. Secretly du frågade om jag testat hemma metoder ja jag har testat allt typ bisolvon rosenrot bidrottninsgele andra vitaminer agnus castus sperm meets egg plan u name it.

Vi har iaf bokat in en konsultation på Englands bästa fertilitets klinik zita west clinic för second opinion då vi just nu blivit stämplade som oförklarligt barnlösa
    De 8/10 så längtar dit O hoppas på mer svar
  • eagle87
    Nostalgity skrev 2015-09-22 14:14:28 följande:
    Hejsan. fick veckorna till 6+0 eller 6+2, vilket är vid 25e aug. Omöjligt att säga om det blev till vid medicinering eller inte, så vi valde att avsluta det.
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Åh va jobbigt vännen stor kram
  • eagle87

Måste bara skriva av mig.. Fick reda på av mamma idag att min syster mans bror fru e gravid. Jag känner henne ganska bra O e glad för hennes skull. De som såra mig är både hon O min syster undanhållit de från mig i ett par månader för hon ville inte göra mig ledsen O strö salt i såren. Men de känns typ värre att höra de från ngn annan O veta att de ljugit. Jag O min syster har till O me pratat om henne flera ggr O jämför henne me mig O varje gång jag hittar ngt bli gravid tips vitamin etc har Jag visat de ändå har de inte sagt ngt. Såg även fram emot att få den första kusinen till min syster son, få ärva alla hans fina baby saker etc men de kommer ju inte hända nu :( massa tårar idag. Berätta till mamma hur jag kände O hon tyckte bara jag var en avundsjuk knäpp människa...

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-09-26 13:18:49 följande:

Svårt att hitta hoppet längre. Känns som vi kommer behöva ivf. Har inte fått till det så mkt denna månaden, dock några gånger kring äl så chansen är inte noll. Känns som det är dags att ställa in sig på ännu en jul utan bebis

Förstår va du menar... Mirakel sker, en graviditet e just ett mirakel men de svårt att tänka att de kommer ske naturligt när de inte tagit sig de andra månaderna...

Har du tagit om progestron provet? Ja ska be om att få mitt omtaget nästa vecka då jag tog äl stimulerande den cykel vi tog provet så mitt var ovanligt högt
  • eagle87
    knaappeen skrev 2015-09-29 15:54:25 följande:

Blev visst ännu ett September-plus för mig. 1år o 4 dagar sedan första plusset!!

Junibebis IGEN.

BIM-2 inte på morgonkisset.

Chockad,inte riktigt fått in det ännu. De få symptom jag haft trodde jag inte va pga grav! Känner mig så ogravid .

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Åh grattis :))))
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-10-01 14:32:32 följande:
    Vi ska spolas på samma dag. Lycka till till oss. 
    Lycka till. Jag spolades i april. Va tvungen O betala 4300 kr för min spolning. Jag tycker de gjorde sjukt ont som typ kraftig kraftig mensvärk. Mina äggledare såg Dock bra ut... De sägs att chansen för graviditet är högre efter spolning för de liksom öppet O rent...

Fått 2 gravid besked i veckan... Båda från personer söm haft svårt pga diverse sjukdomar... De har båda försökt mindre tid än oss är verkligen glad för deras skull men känns frustrerande att båda hann före trots motgångar O svårigheter O vi ej lyckats trots perfekta prov resultat på varenda jävla undersökning. Jag vill bara veta va som är fel varför de aldrig tar sej men de säger att de inte finns ngr mer prover att göra bara vänta tills ivf i april O försöka själv medans
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-10-02 15:05:11 följande:
    Hur länge hade du ont?
    Bara under behandlingen... Lite mensvärk efter O blödde lite lätt efter....
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-10-02 19:46:33 följande:

Jag vill inte höra hur ont det gör, är tillräckligt livrädd redan!!

Lycka till srmmamma :)

De flesta känner inget alls :) berättar bara om min erfarenhet ...
Svar på tråden BIM September 2014