• eagle87

BIM September 2014

Är nog inte gravid. Neg test äl +11.

• eagle87

Ja testar aldrig heller vanligtvis. För tänkte att de ingen idé. Sist testade jag ju inte förräns bim+5. Hade dock test kvar nu så tänkte lika bra så vet jag

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-24 21:22:31 följande:

Fan, jag har börjat hoppas så jädrans mycket den här månaden. Fast jag inte skulle. Fast jag kommer bli besviken. Mensen kommer i dagarna. Men hoppet.... Vet ju så väl att fallet blir så mycket hårdare

De vet du inte vännen. Varje månad är en möjlighet till ett mirakel. Spec nu när du tar Pergo.....

Vet du vad. Fick svar på progestron blodprovet idag O de va lågt. 19 nmol. Visar att jag haft äl men lågt progestron. Har läkartid nästa onsdag. Känns tungt idag. Detta kan vara en förklaring på förra månadens missfall.
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-25 08:40:56 följande:

Mens idag. Nytt BIM 23/12.

Hur mår du?

Ja mår jätte dåligt sen jag fått reda på mitt låga progestron
  • eagle87

Så irriterande på dag 7 idag O fortf Brunt blod. Blöder normalt bara 3-4 dagar. Missfallet har verkl fuckat min kropp verkar de som

• eagle87

Känner mig väldigt ledsen just nu... Är i Sverige O hälsar på mamma O tänkte passa på O besöka svensk gyn. Har tid imorn men bad att få hem journal skickad så nyss läst igenom de.

Ja har ju nu i en viss tid misstänkt lågt progestron O tog ett progestron blodprov cykeln efter missfallet O fick ett värde på 19. Enligt engelsk läkare helt ok.. Enligt privat kliniken ja ringde verkligen inte ok de måste vara över 30.

Kollade min journal O progestron. Blodprov ja tog i sve var 26. Så fortf inte bra. Är ledsen att ingen läkare agerat. 2 år O 1 månad O ett missfall som kanske aldrig behövt hända.

Får se va gyn säger imorn....

Bifogar en print screen om progestron...

Svar på tråden BIM September 2014