• eagle87

BIM September 2014

Låg temp imorse så ff tog bort äl:(

Så antar nu att blödningar e pga för tjock slemhinna o utebliven äl.

Mår jätte dåligt för ja hade så höga förhoppningar o hade räknat ner till bim. Hade även ett stort bråk me min man igår, han är en av de som tror att man gör sig barnlös om man stressar etc så han påstår att det är mina tankar stress etc som gör att vi inte har barn. Lr att jag inte e gravid än.

• eagle87

Idag kom mensen. Känns skönt att den kom o jag inte har jätte lång cykel. Men ändå så jävla tråkigt. De värsta e när man vet att man gjort allt dvs verkligen prickat äl oså kommer mensen ändå :(......

• eagle87

Ska ta en paus från familjeliv. Men nästa bim är 6/2 o 9 försöket. Lycka till alla o hoppas på många pluss när jag kommer tillbaka kram

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-01-05 22:33:14 följande:

Nu är det nog slut på riktigt...

Vad har hänt?
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-01-08 21:07:11 följande:
    Väntar på ÄL som är beräknad 17/1. Fick precis en hemsk tanke om att jag kommer vara sist kvar här när alla andra får plus... Så nu går jag och tittar lite tv och äter lite mat så kag blir positiv igen.
    Jag känner likadant :(
  • eagle87

Kännt mig så nere igår, träffade min mans kompis tjej som har 2 små, o igår hans kusins fru som har 2 små o en på våg, är glad för deras skull men känns verkligen som jag är den enda som inte kan få barn. Alla andra verkar ha så lätt.. Kollade på ett youtube klipp på en tjej som tog me sin kille i en fotoautomat o berättade medans bilderna togs o han börja gråta. De va så fint när ska ja få berätta, ? Åker till Sve på måndag o har gyn tid på tisdag. Ska se va han säger de e ju som sagt dumma i huvudet här i eng.

• eagle87

Nu har jag vart hos gyn, han var så snäll o förstående o chockad när jag berätta om hur jag blivit bemött tidigare:) fick iaf letrozol utskrivet o ska börja dag 5 nästa cykel:)!

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-01-14 15:32:05 följande:

Haft uppehåll här och kommer fortsätta ha det. Det blir inga mer försök just nu. Tack för erat stöd och lycka till.

Kommer sakna dig, lycka till me allt
  • eagle87
    Milie skrev 2015-01-14 13:42:33 följande:
    Skönt att du träffat en bra gynläkare. Men vad sa han att Letrozol skulle göra? Enligt FASS verkar det vara en östrogen-hämmare som används av bröstcancerpatienter för att hämma tumörtillväxt. Eller det kanske finns olika typer? Eller är det någon slags behandling mot PCOS?
    Ja man blir lite rädd av att läsa på FASS' hehe. Men när man har pcos har man för mkt östrogen så genom att dämpa de stimulerar man fsh vilket stimulerar äggblåsor :) detta ska hjälpa mig ägglossa bättre o mer regelbundet, har ett sista naturligt försök nu o bim 6 feb o äl kommer i tid igen Osen kör vi... Är allt bra me dig?
  • eagle87
    sarasessi skrev 2015-01-14 15:45:57 följande:

Mensen kom idag. Startar IVF-behandling imorgon med hormonsprutor etc. Känns spännande.  

Nästa bim är 13 feb och då är det bara att hoppas att embryot som sätts in efter ägguttag och befruktning har fäst sig om det nu lyckas bli något befuktat ägg.

13/2 Sarasessi 30 år, 15:e försöket, 2:a barnet (I:a IVF-försöket)

Ledsen om jag missat att svara någon i tråden någon gång. Minns att jag fick ett svar sist, men missade att svara och nu hittar jag det inte. Vet att jag frågade om det var fler som också försökt länge.

Kram på er- 2015 ska bli ett bra år!

Vore underbart o plussa precis innan alla hjärtans dag,

Ja vi har försökt ett tag :)
Svar på tråden BIM September 2014