BIM September 2014
Så annorlunda kurva denna månad. Vill tillägga att jag är förkyld. Men känner mig inte febrig.
Så annorlunda kurva denna månad. Vill tillägga att jag är förkyld. Men känner mig inte febrig.
Gör ett sista försök. Säkert spökstreck x(
Sista bilden nu. Tycker jag fick fram strecket bra här (om nu inte kvalitén sabbar det). Testet är nu torkat. Gaah, jobbigt att vänta till imorgon!
Äl+6 idag o är riktig sjuk. Har vart sjuk sen i lördags, feber förkyld ont i kroppen hosta illamående diaree va hos läkaren idag o fick ganska stark penicillin. En jätte patetisk fråga nu men hur tror ni allt detta påverkar om de nu visar sig att jag skulle va gravid?
Är också på äl + 6 idag när har du bim?
Hmm kände nyss på min tapp o den är jätte mjuk o hade massa vita klibbiga flytningar. Åh vore så underbart att börja 2015 med pluss.
Styrkekram till er som fick mens nyss. Nya tag under 2015 o hoppas på pluss för alla härinne.
Hmm kände nyss på min tapp o den är jätte mjuk o hade massa vita klibbiga flytningar. Åh vore så underbart att börja 2015 med pluss.
Styrkekram till er som fick mens nyss. Nya tag under 2015 o hoppas på pluss för alla härinne.