• eagle87

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-11-24 16:54:40 följande:

Så arg. Jag har sämre inkomst än min man, men vill vara delaktig i bostadsköpet. Jag kan inte ta lån eller stå med men jag vill kunna bidra till en budget/kontantinsatsen/övrigt. Får till svar av karln att "jag har inte bett dig göra det" men även "ingen idé du ger mig pengar för kontantinsatsen, du får väl hjälpa till med allt annat" och det sas NONCHALANT. Pms deluxe!

Åh jobbigt. Han borde ju uppskatta att du vill hjälpa till <3
  • eagle87

Min kurva so far. Bim på fredag. Ska testa på lör lr sön. Åhhhh vill bara plussa nu. Har höga förväntningar.

• eagle87
    Milie skrev 2014-11-26 00:22:44 följande:

Jag är kvar men vill absolut inte bidra till att det ska bli en massa graviditetssnack i den här tråden. Jag utgår från hur jag själv kände innan jag plussade.

Sen är jag en sån bummer så jag vill inte verka otacksam. Jag mår som en röv och sitter mest och bölar lite överallt. På köksgolvet mitt i natten o.s.v. Illamåendet och medföljande isolering har inte varit snällt mot psyket.

Positivt: Är inte det minsta orolig över graviditeten. Jag är övertygad om att allt kommer gå fint.

Annars så.. Går in i vecka 12 idag (onsdag) och ska ta blodprovet till KUB på fredag.

Jag följer er med spänning!

Oj va fort de gått, redan vecka 12:) jobbigt att du inte mår så bra hoppAs de blir bättre nu efter första trimester.

Va menar du med isolering?
  • eagle87

Så jävla nervös varje morgon för låg temp, har börjat sova så dåligt för jag är nervös o tänker hela tiden om jag är gravid?

Vill bara att de ska bli helg. Har bestämt att köpa test på lör, äl+15 om tempen fortf e hög o testa sön. Har bestämt mig att ja inte vill testa neg än en gång så försöker dra ut på de så mkt som möjligt.

• eagle87

Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken. Gråtit hela dagen.

• eagle87

Bim imorn. Så nervös. Känner inte att mensen e på väg men känner mig inte heller gravid: symptom so far: vita tjockare flytningar som typ inte kommer ut så mkt, elektriska stick som gjorde jätteont på äl+9, molvärk korta stunden, inte alls ömma bröst, rapningar o mat som typ kommer upp. Inga bruna flytningar som jag brukar ha innan mens, hård i magen. Sorry för äcklig info lol. Dagens kurva.

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2014-11-27 10:38:38 följande:
    När testar du? :) verkar lovande.
    Söndag bim+2. Om tempen fortf e hög. Ska köpa test på lör. Vill verkl inte testa neg.
Svar på tråden BIM September 2014