BIM September 2014
Fattar inget har snart haft bruna flytningar med röda klumpar i en vecka. Fortf ingen temphöjning. På dag 39 idag? Borde ja gå till läkaren?
Fattar inget har snart haft bruna flytningar med röda klumpar i en vecka. Fortf ingen temphöjning. På dag 39 idag? Borde ja gå till läkaren?
Är på dag 41, fortf ingen temphöjning har dock haft bruna flytningar / rosa med lite blodklumpar i sen dag 34. Ja tänker att de kanske kroppen som försöker ställa sig tll rätta? Brukade få mens på dag 32 förrut.
Nån Som kan hjälpa mig. Sticka från cb lila. Min sista sticka, de min första då på denna cykel därför visa testet tom ring. Men är de någon som kan säga om ni tror ja kommer få positivt snart?? Kan inte köpa fler :(
Nu har jag äntligen haft ägglossning. Så bim den 14/11. Sista försöket innan pergotime. Fan va jag hoppas. Min man fyller år 9/11 har drömt hela året att kunna ge han detta i födelsedagspresent. Så 27 år 7 försöket första barnet.
Börjar bli osäker på om jag verkligen hade äl, hatar min jävla kropp o mina pco äggstockar.
Mf är ett faktum nu. Blöder så mycket och har fruktansvärt ont.
69 dagar sen jag hade ägglossning nu, jag äter nyttigt trånar försöker ej stressa ändå blir mina menscyklar längre o längre orkar inte mer.