• eagle87

BIM September 2014

Hej, någon som kan gissa när jag hade äl??

• eagle87

Åh vi hade sex fredag dag 37 o söndag dag 39. Tror du att de finns ngn chans att de tagit sej? Typ fredan? Fan att jag glömde tempa min cykel har blivit så oregelbunden o orkade bara inte bry mig. Men hade jätteont typ älvärk/molvärk i måndags o hade äl flytning typ torsdags. Livmodertappen va jättemjuk typ måndags. ?

• eagle87

Åh Gud va jag Precis fick hopp. Har Tempat nu i 2 cyklar, jag ligger mellan 36.00-36,20 innan ägglossning. Efter ägglossning ligger jag på 36.40-36.70. Idag på ägglossning +8 har tempen ytterligare höjts ett snäpp till 37.11. Hoppas den håller sig så hög o ja har en trifasisk kurva o är gravid. Nån som har ngn kommentar till detta? :)

• eagle87

Har inte skrivit här på långe då jag mått så dåligt. Min menscykel har blivit helt rubbad, de senaste 2 cyklar har vart ca 50 dagar plus så har såklart missat ägglossning. Har iaf fått tid för utredning nu den 1 okt. De 3 veckor kvar men de känns som evigheter. Känns som detta fått mig o sluta leva. Min mans syster har fått sin bebis nu, de gör allt 1000000000000000000 gånger värre. Klarar knappt gå hem till henne. Min man pratar om henne o bebisen hela tiden håller på bli knäpp. Vill typ bara dö for jag känner mig så värdelös. Känns som jag år den enda som inte kan få barn. Känns så orättvist att alla andra kan. Ville bara skriva av mig. Blä gråter nu,

• eagle87
    kasovi skrev 2014-09-10 13:35:53 följande:

eagle87 och Gummsan...

Inga ledsna miner! :( Jag blir själv ledsen... hur länge har ni försökt?

Hmm haft oskyddat sen okt men försökt aktivt sen april.....
  • eagle87
    kasovi skrev 2014-09-10 15:50:49 följande:
    Det hade jag med kvällen innan BIM men det lugnade sig dagarna efter. Nu får jag bara ont ibland. Får se hur det gått imorgon.. Men chansen finns ju för oss allihop!
    eagle87 skrev 2014-09-10 16:38:18 följande:

Hmm haft oskyddat sen okt men försökt aktivt sen april.....

Oj, vad jobbigt att det tar sådan tid... Ska ni försöka få hjälp om det inte blivit nåt den här gången? Man kan väl göra det efter ett år?
    Ja har tid den 1 okt, känns som evigheter kvar.... Ja ville så gärna att de skulle hända naturligt, har bim om 4 dagar.... Tror inte de är ngt.
  • eagle87
    Bebben84 skrev 2014-09-10 23:37:29 följande:
    Tack :)
    Hej grattis :))) måste bara frpga en sak, läste i aug tråden att du ej hade äl flytningar? Hade du de denna gång nu när du plussa ?
  • eagle87
    Zora skrev 2014-09-11 08:30:44 följande:
    Tack! Jo jag vet att man inte ska ge upp hoppet innan mensen verkligen är här, men iom att jag tempar och tempen har sjunkit (som den gör strax innan mens när man inte är gravid) så är det nog tyvärr ganska kört.
    Du har bim på söndag va? Me 2. Hur mkt har din temp sjunkit? Detta e första månaden jag Tempar. Min har inte sjunkit ån men vågar inre hoppas.
  • eagle87

Hur känns eran tapp innan mens? Mina bröstvårtor bränns har bim på söndag... Tempen är fortf hög så har hopp......

• eagle87

Fan tempen sjönk rejält imorse med 0,6 grader. Så bara vänta in mensen nu. Började få hopp igår. Så jobbigt att pendla mellan hopp o besvikelse hela tiden....

Svar på tråden BIM September 2014