• eagle87

BIM September 2014

Milie skrev 2016-05-10 20:50:37 följande:
    Jag mår fint. Vi har tänkt börja försöka med ett syskon nu. Dottern fyller 1 år nästa månad, 25 juni. Hur mår du? När är BF?
    Jag mår bra tack :) bf är 25 okt, rul är om 3 v :) trodde aldrig jag skulle bli gravid !
  • eagle87

Gud va kul att höra att de lättare för många av er att bli gravida lättare med barn nr 2. Hoppas vi oxå har sån tur :) planen är att inte använda preventivmedel efter första men planerar att amma osen hoppas jag bara blir gravid inom ca 18 månader...

Första plusset som blev MF tog 18 försök O denna bebis tog sig på 2 försöket....

• eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-07-01 13:58:57 följande:

Väldigt tyst här inne nuförtiden.. Hur går det för er tjejer? :)

Vill inte skriva så mkt här då jag inte vill sticka ngn i ögonen. Men allt går bra är över halvvägs O väntar en pojke..

Hur går de för dej O alla andra?
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-07-04 16:07:07 följande:
    Jobbigt med allergier och sjukhusbesök, hoppas det blir bättre snart :/ 
    Vad härligt att ni känner så för varandra, det är ju en alldeles underbar känsla :) Håller tummarna för er nu att det ska gå snabbt för er att lyckas igen <3

Tack! Det gick jättebra, bebis sprattlade som tusan så barnmorskan hade svårt att mäta, haha!
    Åh va härligt att kub gick bra :))))) när e bf?
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-07-04 21:22:59 följande:
    Blev flyttad två dagar bakåt så nu är bf 12 januari :) När har du?
    25 okt :) vad tror du att du väntar kille lr tjej?? Förresten körde du med progestron denna gång?
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-07-06 22:10:33 följande:
    Härligt, det är inte så himla långt kvar då ju :D Hm, jag tror nog nästan att det är en liten tjej :) Får se om det stämmer den 22 augusti :D Yes det gjorde jag, första gången jag provade! Så smörjde två ggr/dag fram till vecka 12 och sen 1 gg/dag till vecka 13 innan jag slutade helt :) Körde du med det också?
    Japp tog oxå progestron... Vagitorier som jag fick utskrivna av världens bästa gyn.. Tog de till v 13:)

Japp 98 dagar kvar nu :) du får uppdatera efter rul.. Hur mår du annars?
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-08-13 13:39:02 följande:
    Oj, fullt upp! :) Ah men så bra, skönt att ha lite annat att tänka på ett tag också. Den månaden jag blev gravid tänkte jag att jag trivdes så otroligt bra på mitt nya jobb så graviditet kunde vänta. Och just den månaden lyckades det, haha.

Åh jag vet faktiskt inte.. Kanske tjej!
    Hej hur gick de på rul??????
  • eagle87
    FruA78 skrev 2016-08-13 14:25:04 följande:
    Vet inte om jag har skrivit det här. Men det gick återigen åt helvete igen. Tredje missfallet i rad, såg hjärtat slå i vecka 7 men sedan vid nästa ultraljud hade hjärtat slutat slå :( Närmar oss 3 år nu och ingen bebis. Har startat med missfallsutredning men inte fått svaren än. Tog första provet för två månader sedan och de brukar ta mellan 6-8 veckor för att få svar. Fick min första mens efter missfallet nu i måndags. Får se när nästa ivf-försök blir. Har 5 embryon i frysen, men vill inte använda dessa om läkaren inte vill skriva ut någon stödmedicin. Ska till kliniken på fredag, är lite nervös vad de säger. Annars så kommer vi betala själva och byta klinik där de gör en studie med stödbehandling för ev. minska risken för missfall. Behandlingen ska trycka ner immunförsvaret som de tror är för aktivt vid oförklarligt barnlöshet och vid oförklarliga upprepade missfall. Känner mig helt uppgiven annars att fortsätta om vi inte får mer hjälp.
    Gud va tråkigt att höra. Jag brukar kolla din instagram då O då... Hur ligger nu till i processen just nu? Tror jag läste att MF utredningen inte visade ngr fel.. Hur känns de?
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-09-07 15:43:07 följande:
    Hej! Det gick superbra, vår vilda bebis ser ut att må perfekt :) Och det ser ut som att vi ska få oss en liten flicka! :) Blir vecka 23 nu, tycker det går så fort! Hur går det för dig? :)
    Åh va kul grattis :)

Jag är i v 35 nu O allt känns väldigt jobbigt nu i slutet. Längtar bara till bf
  • eagle87
    Emmissara skrev 2016-09-14 11:40:05 följande:

Plussade idag, lite mer än 4 månader sedan mitt MA upptäcktes.
    Hur går de för er andra?

Grattis Gud va fort de gick denna gång :)

Ska du få komma på fler ul eller något?
  • eagle87
    Emmissara skrev 2016-09-15 10:30:28 följande:
    jag tog rosenrot och munkpeppar den här cykeln. Ne har inte börjat med det än, ska testa mitt TSH värde imorgon och vill inte mixtra för mycket med hormoner innan det, ska träffa en BM på måndag och få reda på resultatet så ska även då fråga om jag kan börja med progrsteronkrämen. 
    Hej hur går de??
  • eagle87
    miamarina84 skrev 2016-10-03 17:30:36 följande:
    Jag plussade i fredags :) grattis.
    Åh grattis, var de ivf?:)
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-10-12 16:30:34 följande:

Hur går det för er alla? :) Eagle, det måste vara nära för dig nu va? :D

V 38+1 idag och tiden verkligen sniglar sig fram... två veckors väntan mellan äl och bim är ju ingenting jämfört me detta :( hur går de själv?
  • eagle87

Min son blir 7 veckor på fredag, har haft en jobbig tid med sömnbrist och förlossnings depression men kämpar på och hoppas på bättte tider...

Wow vecka 35 lizzie

Jag vet genom instagram att srm mamma är gravid :)

• eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-12-15 14:04:29 följande:
    Vad jobbigt med sömnbrist och depression, hoppas det snart blir bättre för dig! Hur gick förlossningen? :) 

Ja det är helt galet, imorgon blir det redan vecka 37! Jag tycker hela graviditeten har gått så jädra fort, kan verkligen inte fatta att den snart är över :O

Åh vad roligt :)
    De är grymt O föda... längtar till nästa förlossning... de gör sjukt ont hade bara lust gas men de va så värt smärtan när bebisen är på brösten O man hör den gråta...

Jag åkte in kl 13 O han föddes 1745. Va i badkar 13-15... O gick från 4cm till 10..om du kan kör utan smärtlindring.. går fortare
  • eagle87
    Emmissara skrev 2016-12-19 21:25:09 följande:
    Pyret 85 skrev 2016-12-04 19:08:45 följande:

Hej tjejer!
    Hur har ni det allihop?

hej, härligt att höra hur det går för er :) 

jag går in i v.19 imorgon och har RUL på torsdag så väntar spänt på de :D 

Åh va kul grattis
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2017-01-05 06:05:41 följande:

Igår föddes vår älskade lilla tjej, hon är helt underbar och allt har gått superbra! <3

Åh grattis <3 hur va förlossningen? Hur stor va hon O vad heter hon?
Svar på tråden BIM September 2014