-
Tack:)) känns så overkligt hoppas du oxå får ditt pluss snart... Brukar kolla din instagram då O dåSRMmamma87 skrev 2016-02-23 16:30:00 följande:Hej Hej! Här har det hänt grejer!! Stort grattis!
-
TackFruA78 skrev 2016-02-23 17:47:09 följande:Stort grattis!
Här händer inte mycket, mens idag och ännu inger svar på ivf-remissen. Har gått mer än månad nu. Har verkligen tröttnat på det här :(
Kan verkligen tänka mig... Väntan gör en galen... Men snart är de eran tur <3 -
Kollade din instagram O såg att ni måste Vånta tills augusti.. Ville bara säga att ge inte upp tanken att de kan gå på egen hand.. Bara för de inte gått hittills betyder de inte att de aldrig kommer gå... Ja plussade på 18 sen 20 försöket... 18 försöket gjorde vi inget spec 20 tog ja Pergo O progesteron. Har du testat ngn alternativ behandling som akupunktur lr zonterapi?SRMmamma87 skrev 2016-02-23 16:30:00 följande:Hej Hej! Här har det hänt grejer!! Stort grattis!
-
Åh grattis <3 Gud va kul <3Emmissara skrev 2016-03-07 07:04:37 följande:
Jag plussade igår, en vecka innan första mötet för utredning. Det känns overkligt efter såhär lång tid med försök. Vill inte trampa någon på tårna, men hoppas på att någon kanske kan få lite energi av det. Vi tänkte inte alls försöka nu, så som min kompis sa "när du minst anar händer det". hatade det uttrycket innan men nu kan jag inget annat än att le åt det.
Hoppas att ni andra som fortfarande kämpar får ert efterlängtade plus snart <3 Håller alla tummar och tår jag har.
-
Lizzie hur går de för dej?
-
Lycka till ni båda :) håller tummarna!!!!Lizzie09 skrev 2016-04-20 10:44:09 följande:Åh vad skönt att ni äntligen får komma igång! Håller tummarna så hårt jag bara kan för er nu.
För mig går det Ok, har tagit bidrottninggele och rosenrot denna månad för att korta ner min cykel som blivit lång och svajig. Och det funkade superbra, ägglossningen kom 6 dagar tidigare! Så nu sitter jag hos gyn och väntar på andra försöket med insemination. Börjar med progesteronkräm imorgon så får vi se om det händer något sen! Kram -
Åhhh äntligen pluss här, stoooorr grattis :) ska du fortsätta me krämen till vecka 12 ? Jag rekommenderar att du gör de...Lizzie09 skrev 2016-04-29 16:54:25 följande:
Kan knappt tro det, jag är gravid! Tagit tester idag på äl+9 och det är ingen tvekan! Är lite sjukt att det är Precis ett år sedan jag blev gravid sist. Den här månaden åt jag rosenrot och bidrottninggele fram till äl där det blev insemination och då började jag smörja med progesteronkräm. Och det verkar ha gjort susen :) Nu får vi bara hoppas på att det går bättre denna gång!
-
Jag är i vecka 15 nu:) håller tummarna för alla härLizzie09 skrev 2016-04-29 18:25:57 följande:Taack! :) Yes jag kommer fortsätta, säkrast så! Hur är det med dig nu? Vilken vecka är du i? :)
-
Jo jag kommer ihåg dej:))) hur mår du? Hur gammalt är ditt barn nu? Tjej kille?Milie skrev 2016-05-09 21:37:27 följande:Du är gravid! GRATTIS! Jag vet inte ens om du kommer ihåg mig. Jag hängde här ofta tills jag plussade i oktober 2014. Så himla skoj att du är gravid!
-
Du får uppdatera här eller på PM :) ja hoppas verkligen att de stämmer att andra barnet e lättare O bli gravid med:)Milie skrev 2016-05-17 18:12:14 följande:Kul. Då fick vi barn med bara en månads mellanrum. Jag fick en dotter i juni 2015 och nu försöker vi på ett syskon. Låter ju fantastiskt roligt att ni lyckades på bara ett försök! Det är vad jag hoppas att vi gjort också. BIM 26 maj, så jag får helt enkelt vänta och se.