BIM September 2014
Precis kommit hem från gyn. Gjorde VUL och prostata undersökning, samt fick svar på blodprover. Allt såg bra ut, förutom att mina progesteron-värden låg något lågt, samt att hon inte tyckte äggblåsorna var riktigt så stora som de borde på dag 12. Ska ta om blodprov för progesteron på dag 24 denna gången (eftersom jag tog på dag 21 förra gången och då räknar de med att man har ÄL dag 14, men jag har dag 17). Ser det bra ut, görs spolning. Ser det bra ut kommer vi hamna i IVF kön.
Secretly me lycka till idag
Uppdatering om mig: tempen sjönk igår O bruna spottings O mensvärk nu så även detta försök misslyckat. Vi står ju i kö för ivf och har tid runt april. Men jag vill lyckas naturligt innan men orkar liksom inte med samma skit varje månad vitaminer äl test tempa. Secretly du frågade om jag testat hemma metoder ja jag har testat allt typ bisolvon rosenrot bidrottninsgele andra vitaminer agnus castus sperm meets egg plan u name it.
Vi har iaf bokat in en konsultation på Englands bästa fertilitets klinik zita west clinic för second opinion då vi just nu blivit stämplade som oförklarligt barnlösa
De 8/10 så längtar dit O hoppas på mer svar