• eagle87

BIM September 2014

Jag är på dag 18. Äl flytningar men neg test så irriterande. Har ett test kvar ska testa imorn är de neg ska ja inte testa mer denna cykel.

• eagle87
    Pyret 85 skrev 2015-05-27 05:48:28 följande:

Var på VUL igår och doktorn beräknade mig till 8+4 (jag själv beräknade 8+5) så stämde ganska bra. Hjärtat tickade på fint. Känns som jag kan slappna av liiiite mer nu.

Åh va skönt :)
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-05-27 08:20:11 följande:

Det gick åt helvete på ultraljudet, jag kommer nu behöva invänta blödningar eller åka till kvinnokliniken och ta piller för att få ut det.. Tydligen har inte min kropp fattat att fostret är dött så därför har det inte satt igång av sig självt.. Så nu är jag tillbaka på ruta ett..

Vaa!!!! Åh gumman :( så så såå ledsen för din skull! Vi finns här för dej<3
  • eagle87

Hej min app har inte funkat på evigheter. Åh så ledsen för dej secretly me :(

Vi finns som sagt här.

Jag är på ål+8. Tog inga tabletter denna månad men ägglossade på egen hand på dag 19 så det är iaf positivt har såklart hopp men vågar inte hoppas för mkt. Vi var lite mer avslappnade denna månad då vi var på semester.

• eagle87

Har aldrig haft missfall så fattar inte varför de står första försöket efter missfall har nog blivit ngt fel kan ngn snälla ändra

• eagle87

Hej jag har inte bim förräns tisdag den 9/6. Fick liten ljusrosa flytning idag på äl +11. Undra om de kan vara en nidis?

• eagle87

Nu har mensen kommit igång. Mår så jävla dåligt. Orkar inte äns försöka mer.

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-06-08 14:18:15 följande:
    Har ni planer på att börja en utredning som jag och min man precis gjort?

Jag har samma känsla som dig. Varför skulle det funka denna gången liksom?
    Vi började med utredning redan i höstas. Jag har lätt pcos men de ska inte påverka då jag har egen regelbunden äl. Alla blodprover bra spermier bra inga blockage i äggledare så börjar kännas som vi bara är oförklarligt barnlösa.
Svar på tråden BIM September 2014