BIM September 2014
Jag är på dag 18. Äl flytningar men neg test så irriterande. Har ett test kvar ska testa imorn är de neg ska ja inte testa mer denna cykel.
Jag är på dag 18. Äl flytningar men neg test så irriterande. Har ett test kvar ska testa imorn är de neg ska ja inte testa mer denna cykel.
Var på VUL igår och doktorn beräknade mig till 8+4 (jag själv beräknade 8+5) så stämde ganska bra. Hjärtat tickade på fint. Känns som jag kan slappna av liiiite mer nu.
Det gick åt helvete på ultraljudet, jag kommer nu behöva invänta blödningar eller åka till kvinnokliniken och ta piller för att få ut det.. Tydligen har inte min kropp fattat att fostret är dött så därför har det inte satt igång av sig självt.. Så nu är jag tillbaka på ruta ett..
Hej min app har inte funkat på evigheter. Åh så ledsen för dej secretly me :(
Vi finns som sagt här.
Jag är på ål+8. Tog inga tabletter denna månad men ägglossade på egen hand på dag 19 så det är iaf positivt har såklart hopp men vågar inte hoppas för mkt. Vi var lite mer avslappnade denna månad då vi var på semester.
Har aldrig haft missfall så fattar inte varför de står första försöket efter missfall har nog blivit ngt fel kan ngn snälla ändra
Hej jag har inte bim förräns tisdag den 9/6. Fick liten ljusrosa flytning idag på äl +11. Undra om de kan vara en nidis?
Tror de mensen då de börjat blöda lite mer
Nu har mensen kommit igång. Mår så jävla dåligt. Orkar inte äns försöka mer.
Nytt bim 8 juli 14 försöket men vafan skulle de funka för