• eagle87

BIM September 2014

knaappeen skrev 2015-06-22 21:50:26 följande:

Kom precis på en läskig sak..

Cykeln då jag plussade förra gången (september) 9 månader sedan...

så hade jag ÄL 10e, BIM 21a, plussade svagt 24e.

Denna cykel hade jag ÄL 10e , har BIM mellan 21a eller 24e beroende på om ja går efter förra cykel eller genomsnittlig cykel..

Åh vad jag hoppas att historien upprepar sig! Känns lite ironiskt på nått sätt att alla 3 datum stämmer exakt 9(!) månader efter förra plusset

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Håller tummarna
  • eagle87

Vi började utredning i England i oktober O har inte direkt fått ngn hjälp. Tagit massa prover fsh progestron tsh sperm kvalité etc O allt visade bra. De vill inte göra ngn spolning så gjorde de privat för 4500 kr. Gick även till en privat gynekolog O fick 6 kurer letrozol varav jag tagit 3 men inget plus iaf. Har nästa tid den 16 juli. Ska verkligen sätta press på den då. Här får man inte ivf förräns man försökt 36 månader, ni har tur som bor i Sverige

• eagle87

Dag 24. Ingen äl än. Så jävla jobbigt spec när min cykel annars är Ganska regelbunden :/

• eagle87
    Det vackraste skrev 2015-06-30 11:15:56 följande:
    Men hade du inte ett positivt äl-test nyss?
    Jo men de va nog inte positivt. De var inte Exact lika stark. Ja tror det är 20 timmars fasta O mindre sömn som gör så att min cykel strular.
  • eagle87

16 timmars från gårdagens positiva. Hade sex igår förrigår dagen innan O tänkte ikväll. Vill så gärna att de ska ta sig denna gång

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-07-08 10:10:13 följande:

Eagle87 du har BIM snart? Hur går det?

Min äl var en vecka försenad så har inte bim förräns nästa torsdag. Äl+6 idag. Har haft mkt molvärk denna cykel men vet inte om de inbillning. Vart i cykeln ligger du?
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-07-11 16:19:33 följande:

Så rädd. BIM+1, ingen mens än. Klarar inte ett sånt här nederlag. Kan mensen bara inte komma om den ska komma.

Fan va ja hoppas för dej.
Svar på tråden BIM September 2014