BIM September 2014
Oj, det blev lite många bilder- sorry! Men visst är det ett plus!?
Oj, det blev lite många bilder- sorry! Men visst är det ett plus!?
JIPPIE!!!!!
Har tid för spolning imorn. Gör de privat kostar ca 4500, hoppas de hjälper. Annars bryter jag nog ihop snart.
Grattis pyret :)
Jag hade min spolning idag. De såg inga blockage men de gjorde sjuuuuukt ont typ bara skrek så misstänker att de kanske fanns något iaf. De såg inga andra fel. Jobbiga är nu är att vi inte får försöka denna cykel. För kontrast färgen kan skada ev embryo sa de. Så nästa försök blir i april.
Happ då var det roliga över igen. Troligtvis så vart det bara falska plus jag fick från CB. Vill inte spekulera i att ägget hunnit fästa men släppt direkt igen. Fick stora bruna flytningar nu så antar att mensen är på g.
Jag vet inte heller än när jag har bim uppdaterar efter äl. Tror vi kör på denna månad. Hittar ingenstans att de ska vara ngn fara efter spolning
Här är mensen på g............... Hur länge ska man orka ??
Känslan stämde rätt bra. Får rosa på pappret när jag torkar mig. Dock brukar mensen alltid dra igång med full fart på en gång och jag brukar ha hemsk mensvärk direkt, men nu har det bara varit lite grann i några timmar och är bara lite öm i magen. Men det kommer väl säkert framåt kvällen.. Usch, blir så satans sur på spökstreck och att kroppen är så jävla bra på att luras.. Fy fan!
Fick mitt provsvar idag. Inget jag ville höra, är ännu mer knäckt nu och rädd. Det var en mola så nu blir det en massa blodprov och lungröntgen :( Graviditetsförbud på minst 3-4 månader beroende på hur resten av svaren blir. Tyckte det räckte med tråkigheter, känns verkligen inte roligt längre att försöka skaffa barn.