BIM September 2014
Ja tycker tiden mellan menS O äl är jobbig pga måste testa för äl pricka in sex pressen etc men efter äl är de så jävla jobbigt att vänta till bim analysera symptom räkna dagar..
Ja tycker tiden mellan menS O äl är jobbig pga måste testa för äl pricka in sex pressen etc men efter äl är de så jävla jobbigt att vänta till bim analysera symptom räkna dagar..
Åh nu kommer ett ledsamt inlägg från mig, va tvungen att följa Me min man till hans syster då han annars säger att jag skiter i min familj O han följde me ngr dagar sen till Sverige för att träffa min mamma. Men iaf ja får sån sjuk ångest av att se honom me hennes son. Hoppades att han skulle sova men nej. Han pussar på honom ska lära honom krypa stå borsta hans hår O att se dem känns bara som en knytnäve i magen. Svårt att förklara men vill bara skrika att jag vill se han så me vårat barn som vi kanske aldrig kommer få, vem vet? Har försökt förklara men han tycker jag e knäpp O negativ. O säger snart kommer vi ha en egen bebis men fan när????
Jag har bim 14/3, de morsdag här 15/3, min högsta önskan är att vara gravid då.
Så svårt att inte ha höga förhoppningar denna månad pga letrozol O tajmingen. Har molvärk till O från högre temp än någonsin O trött. :/ evigheter kvar till bim. 14/3,
Mensvärk och ont i magen. Flytningarna luktar järn.. Hård i magen och svullen efter att ha haft några dagar där jag varit dålig i magen. Tempen fortsatt hög. Äl+9.
Ingen äl utsatt av FF men räknar med att den första höga tempen är äl+1.
Börjar bli otålig och alldeles för nyfiken.. Jag vill göra ett test redan nu, men är lite orolig för vad sambon ska tycka som alltid tycker det är slöseri med test innan mensen är sen.. Jag vill ju att han ska vilja och hoppas lika mycket som mig (att han oxå vill att jag testar nu och hoppas) så jag tvekar.. Men jag vill! Frågan är, rfsu testa tidigt eller cb..?
Behöver råd, tror jag nämnt detta innan men sön den 15 mars e morsdag här i England, har bim 13 lr 14, är jag gravid så har jag inget emot att fira min svärmor me min mans familj. Men får jag mens så vill jag verkligen inte gå dit O träffa hans jävla bitch syrra som kommer trycka upp i mitt ansikte hur underbart de e O va mamma O hur synd de e om mig, se han me hennes barn, vara falsk mot min svärmor som önskar att hennes son aldrig träffat mig. Vill isåfall bara va hemma O va ledsen O sörja att första försöket med letrozol gick år helvete trots att vi hade sex 6 dagar i rad. Men han e ju så nära dem O har redan börjat spåna på va han ska köpa. O kommer nog tycka jag e fjantig. O ja kommer ju inte veta på förhand så jag kan planera ngt annat. Så vidare jag inte testar tidigt. Glömde säga att hans syrra hade så fint lagt fram ett antal gravid tidningar O bilder på bordet sist vi var där i lördags. Hon har ju redan barn så vet att hon la fram dem för att hoppas såra mig.
Tog ett test ikväll, vanliga rfsu men det tycks vara negativt. Hade kissat bara 30min innan men jag var otålig :p Har ett till att ta imorgonbitti.
Är lite sur över det negativa testet faktiskt. Jag har haft hög temp, högre än normalt, och inga spottings/rosa flytningar som jag får varje månad innan mensen heller. Sen är jag sur på att FF har satt ut min äl sex dagar innan bim, endast baserat på min temp och inget överhuvudtaget om mina fertila flytningar.
Jag är på riktigt jättesur. Det här skulle vara vår månad. Jävla pissf**** vad arg jag är.