• eagle87

BIM September 2014

Bim på söndag O känner mig sjukt nerstämd så ett bevis på att mensen e på väg :(

• eagle87
    sarasessi skrev 2015-02-03 11:36:31 följande:

Hej tjejer! Satte in ett litet fyrcelligt embryo i fredags efter ägguttag förra onsdagen. Nu är det bara att vänta till min testdag nästa fredag den 13:e för att se om mini vill fästa sig och det blir plus. Tror jag testar redan den 11:e då min mens är beräknad. Skönt att vara klar med hormonbehandlingen, i af för denna gång. Håller tummarna för er som är kvar.
    Kram på er.

Håller alla tummar
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-02-04 16:57:17 följande:

Tittade in lite snabbt på BIM Februari tråden, eftersom det varit tystare här nu när vi är få, men fick genast upp en tjej som blivit gravid med första barnet på första försöket, och jag kanske är missunnsam, men jag orkar inte med det där. Så jag tycker om den här gruppen. Vi kämpar tillsammans. Kram 

Precis, fattar dock bara inte hur få vi är kvar :( får mig typ O känna mig misslyckad även fast jag e glad för alla som plussat.
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-02-03 20:40:39 följande:
    Jag mår bara bra :) Fruktansvärt skönt att slippa all pms jag annars brukar ha. Har varken haft ömma bröst, varit svullen eller varit trött och dåsig. Dessutom testade jag mig inte alls denna gång och slapp analysera test och bli ledsen när mensen kom. Har inte ens mensvärk!

Lustiga dock är att, förra månaden hade jag så ont att jag låg i helvetets kramper. På dag 2 blödde jag stora, mörkröda klumpar varav två klumpar satt ihop och den ena var ljusljusrosa och den andra mörkröd. Blir mer och mer övertygad om att förra månaden var ett mf.
    Skönt att du är ok O inte nere, ja har aldrig haft missfall så vet inte hur de är, men låter ju som de...
  • eagle87
    carolinheiner skrev 2015-02-05 18:50:06 följande:

De ja vill ha ut av att skriva är att få ur mig tankar å känslor. När ja är där nere i hålet så blir ja apatisk å stänger ner runt omkring mig å vill bara skriva av mig.. Ibland snubblar man över någon som kanske har varit med om samma eller som i detta fallet förlorat ett barn å VET vad man går igenom å kan kanske ge råd om hur man ska klara av att överleva. Eller bara en känsla av att man vet att här kan ja skriva när ja vill å folk stöttar mig.. Om de e bara en liten mening som kramar om.. Eller <3.. Ja blir hörd. Ibland tänker man inte normalt när man hamnar i en stress period som är som en berg och dalbana.. Å då kanske de e de ända som behövs. Ett snällt ord..

Tycker så synd om dig, O hoppas allt går bra O känner på mig att de kommer de :)
  • eagle87

Bim-2 jätte trött molvärk Som kommer O går huvudvärk O öm på sidan av brösten. Vågar knappt hoppas.

• eagle87

Bim idag O fortf hög temp. Vanligtvis sjunker den alltid dagen innan. Men vågar inte testa :(

Svar på tråden BIM September 2014