• eagle87

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2015-11-06 13:36:17 följande:
    JAg vet inte om det är en myt att man är mer fertil efter mf. Mina två första mf så fick jag inte ÄL förrän efter en månad och fick ju även mens efter båda. Efter mitt sista mf så kom ÄL efter ca 14 dagar och då blev jag gravid utan att få mens emellan och nu sitter jag ju här i v.34.
    Hmm ok. Ja hoppas verkl. Kommer bli förstörd om Jah får mens. Vecka 34:) va fort tiden går
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-08 18:01:34 följande:

Massiv panikattack som varade 2 timmar idag. Kul biverkning av pergon.

Åh jobbigt. Vilken dag är du på?
  • eagle87

Positivt äl test idag. Jätte blandade känslor. Vill försöka för att jag vill bli gravid vill inte för vill inte misslyckas

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-13 11:33:29 följande:

Plus på Äl-testet idag, så blir nog ÄL imorgon. Använder mig av clearblue så får två dagar med glada gubbar. 

Då ligger vi nästan lika. Jag fick pos igår O förrigår. Bim 27. Spännande
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-13 11:33:29 följande:

Plus på Äl-testet idag, så blir nog ÄL imorgon. Använder mig av clearblue så får två dagar med glada gubbar. 

Har du mkt äl sekret ?
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-13 20:54:29 följande:

Är så ledsen  

Det känns som om det ena efter det andra hindrar oss från att ha ett samliv. Först låg mannens pappa på sjukhus och då var han inte riktigt på humör, nästa månad var vi tvungna att avstå pga mediciner, denna månad... tja... mannen ligger i badrummet och spyr pga. ätit en kyckling som inte var riktigt tillagad. Det kanske inte är menat att vi ska få en chans ens att bli föräldrar. Känns som pergotime och alla biverkningar verkligen varit förgäves. Vill skrika och kasta saker och gråta, men gör ingeting. Säger ingenting. Får ondare och ondare i själen. Jag hatar det här så jävla mycket. Är arg på min man, fast det inte är hans fel. Är arg på hela grejen. Så fruktansvärt uppgiven och ledsen. Nu går jag nog sönder snart.

Hej vännen. Hur mår du idag?? Hur blev de? Fick ni till de? När fick du glad gubbe O när hade ni sex? Jag minns ett par gånger tidigare i år när jag åt letrozol. O sen tjafsa vi runt äl O typ kändes så jövla jobbigt.

Vill bara skicka en styrke kram O säga att vi är här för dig. Ja känner mig redan mentalt utmattad denna cykel är i väntan på bim. 13 dagar kvar O håller på bli knäpp. Känns svårare nu när jag vet att det finns en chans
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-14 22:13:46 följande:
    Tack för dina ord, de värmer <3

Har varit en jobbig och tung dag. Vi är båda ledsna, men försöker hålla modet uppe. Blir konstigt. Mannen har mått dåligt och haft ont i magen pga matförgiftningen. Frustrerande för båda. Fick endast en dag med glad gubbe (?) och det var igår fredag. Haft riktiga ÄL smärtor idag dock, starkare än vanligt. Fick till det en enda gång i torsdags morse. Känns verkligen inte som vi gjort allt vi kunnat, men och andra sidan så har det ju inte fungerat när vi haft sex hela tiden heller......
    De krävs ju bara en enda spermie :)
    Mår du bättre nu? Hur många kurer skulle ni köra?

Fru 78 hur mår du?

Fick bra nyheter idag. Blivit beviljade ivf remiss igen så i feb får ja kontakta läkare ta nya blod prover i mars O i april skickas remissen O därefter är de Max 4 v väntetid

Hoppad de tar sig naturligt innan men känns bra med en backup :)
  • eagle87

Kan inte fatta att det bara ett försök kvar på detta år....... Äl +7. Bim nästa fredag. Nervös O rädd

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-22 12:06:26 följande:

Så svårt att inte hoppas med onda bröst och kramper i tjejmagen, men jag vet ju att det bara är Pergotime som spökar....

När har du bim?
  • eagle87

Så nervös inför bim. Har vissa symptom men kanske inbillning. De så annorlunda nu efter missfallet. Tidigare hade ja ju knappt hopp om att vi kunde lyckas naturligt nu när jag vet att de går är förhoppningar så mkt högre

Svar på tråden BIM September 2014