• eagle87

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2015-12-25 19:12:15 följande:

Sorry att jag varit MIA tjejer. Trodde verkligen jag var gravid denna cykel. Massa symptom, sen mens etc. Men idag kom mensen. Är så ledsen och känner mig så tom. Önskar er alla en God Jul.

Jag trodde oxå du va gravid.. Att de kanske va därför du inte skrivit på ett tAg.. Att du kanske inte ville jinxa de..

Så ledsen för din skull... Kör du Pergo igen mu?
  • eagle87
    FruA78 skrev 2015-12-25 09:41:35 följande:

Jag är inte gravid :( Testet var negativt idag. Känns verkligen skit, nu vet vi inte vad som nästa steg är. Har gjort tre inseminationer och 4 ägg sammanlagt och inget har blivit befruktat.

Ska på återbesök till kliniken i januari får se om de ställer oss i ivf- kön eller om vi måste vänta ett år till. Vissa får vänta i två år om man får diagnosen oförklarligt barnlös vilket vi är. Ställer in mig på att de ställer oss i kön annars kommer vi betala själva för vi väntar inte ytterligare ett år. Skönt att slippa hormoner nu och läkarbesök ett tag framöver. Ska passa på att träna och göra roliga saker under tiden tills det är dags att börja om igen.

Det är verkligen en sjukt jobbig resa det här vill bara att resan tar slut och hoppas att vi alla snart har våra bebisar i våra famnar. Nu ska vi iväg till gymmet istället och få ut vår frustation. Kram

Men åhhhh trodde du va gravid oxå... Hade förberett mig på att va ensam kvar här.. Så ledsen för din skull..

Hoppas 2016 är vårat år.. För ett till 2015 överlever jag aldrig..

Dag 30 idag O fortfarande ingen äl
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-12-26 21:05:18 följande:

Mm... Startade kontot för att kunna vräka ur mig massa känslor och upptäckte att ttc communityn är stor på instagram. Allt som hjälper, eller hur?

Va heter du på insta?
  • eagle87

Dag 34 O fortfarande ingen äl... Väntar tills nyår... Känns skit att ha slösat en hel månad

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-12-29 17:19:54 följande:
    Mybabyjourney.swe
    Försökte följa dig. Har inget ttc konto...
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-12-29 14:47:14 följande:

Idag skulle jag haft bf om jag inte hade fått mf.. Blöööh.. :(

Gud va jobbigt de måste kännas... Såg ditt test i en annan tråd.. Såg ju helt positivt ut?

Fasar 22 juni om jag ej e gravid då... De mitt bf datum.. Har fått en del gravid besked på senaste tiden folk som ska ha barn i juni O ja känner bara kunde varit jag...
  • eagle87

Hej hur mår ni? Vill bara uppdatera, hade ingen äl i dec men hade gamla primolut Nor hemma som framkallar mens, man ska de ta de 10 dagar... Är på dag 7 nu. Men kommer typ 4 dagar efter sista tabletterna.. Tänkte sedan köra Pergo som jag fick för över ett år sen O boka in privat ultraljud. Vill gärna testa allt innan ivf. Så bim blir väll nångång runt alla hjärtans dag.

• eagle87

Hej hur går de för alla?? Jag fick mens igår efter primolut O börjar med Pergo imorn. Ska även ta progestron supp efter äl... Äter även hög dos d vitamin spirulina pulver O massa vitaminer... SRm mamma när får du äl med Pergo O vilka dagar äter du?

• eagle87

Intressant hur vi känner så olika ang ivf. Ja verkligen fasar de för varje månad som de kommer närmare blir ja rädd O hoppas såå mkt att vi kommer lyckas naturligt innan. Är rädd för sprutor biverkningar äggplocket O mest av allt väntan mellan återföring O bim... Men de känns skönt att alt finns.

Ja hade knappt biverkningar av letrozol men Pergo usch värmevallningar 1-2 ggr i timmen O typ ångest x 10000. Längtar tills allt e över O man e färdig me bebis verkstad.

Svar på tråden BIM September 2014