• eagle87

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2016-01-22 15:19:46 följande:
    Jag är också nål rädd och rädd för äggplock och allt som kan gå fel. Samtidigt känns det som om det är det sättet som kan hjälpa oss bli gravida och då vill man inte vänta.  
    Mm förstår...

Jag är inte rädd för nålar etc men för mig år de själva besvikelsen att de inte gick naturligt. Vi har ju stått i kö sen juli 2015 O remiss skickas april 2016. När de ställde oss i kö tänkte vi skönt fast de kommer ju aldrig hända såklart vi e gravida tills april... Men men de ju några månader kvar...

Tråkigt att du fick mens idag :(
  • eagle87

Så ledsen idag, har ju tagit Pergo denna cykel .. Va på ultraljud idag dag 15, som ja betala 1200 för.. De va ett privat ultraljuds företag. Kvinnan va så oprofessionell typ hon prata knappt visa inte mig skärmen.. De enda hon sa va här är bara massa små pco ägg O ingen ägglossning på gång.. Ja blev bara så ledsen O ställd så sa inget försökte bara hålla tårarna tillbaka. Här har jag lidit me sideffekter O betalar sen ultraljud me spar pengar O typ dagdrömt om Pergo tvillingar... Hur kan jag som ägglossar som en klocka inte ha ngr dominerande äggblåsor på dag 15. Ägglossar dag 18 ca... Vet inte hur länge ja orkar

• eagle87
    FruA78 skrev 2016-02-03 15:22:41 följande:
    Vad dåligt bemötande du fick :( Hur har det gått, tror du att du fått någon ägglossning denna månad?
    Fick äntligen ägglossning på dag 23. Hur mår du hur går allt??

O hur går de för alla andra här
  • eagle87
    Det vackraste skrev 2016-02-18 09:12:11 följande:
    Grattis!! Gick det på tredje försöket denna gång? Och 17.e förra gången? :D Har du gjort någon förändring? Lycka till med allt!
    Tack :) 18 första gången O 2 försöket nu, första gången de enda annorlunda vi gjorde va att använda preseed... Denna gång pergotime preseed O progestron efter ägglossning.. Dessa 2 gånger är också de enda gång ja har känt mig fertil sugen etc under äl... Så kanske bara att kroppen va mer mottaglig
  • eagle87
    Det vackraste skrev 2016-02-20 07:42:28 följande:
    Men det där testet är ju klart positivt. :) Har du inte tagit något mer test? Det verkar ju vara preseed-krämen som var lösningen för er. Kanske det inte fanns tillräckligt med fertilt sekret? Eller så är det bara slump. Lycka till. :)
    Jo:) fick detta på bim-2...

Va tror du om att jag fick 2-3 veckor på bim-2 äl+12
Svar på tråden BIM September 2014