• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • Mimipig
    KarinIngrid skrev 2014-08-19 11:09:44 följande:

Nån mer som börjat kolla vagnar redan!?? :)

Jag tror jag vill ha en sån här:
    http://213.180.94.115/bab/brio-smile-paket-kombivagn--babyskydd--bas

Lätt smidigt chassi, man kan ta barnstolen direkt ur bilen och klicka fast på chassit så slipper man väcka bebisen när man flytar den. Verkar hur smidigt som hellst.

Japp, det blir en Bugaboo Buffalo för att 1. Jag är bland de sista i vänkretsen att få barn och mina "mest researchande" vänner kom fram till detta valet. 2. Min man har fått upp ögonen för alla tillbehör. 3. Så jag lutar mig tillbaka.
  • Storkbo

Laila88...va är det som händer?!?

Det kan inte va sant!!! :(

Tänker på dig <3

• laila88

Hej tack för era tankar hörrni. Jag ville absolut inte va en sån party-pooper här i tråden.

Känns som mitt liv faller bort framför mina fötter, lever verkligen i en mardröm. Mitt livs kärlek lämnar mig och jag kan inte förstå varför eller att det ens är sant, vill vakna berätta min mardröm för honom och att han ska säga som förut att det bara är en dröm och att han älskar mig. Vet varken ut eller in. Vill verkligen ha kvar barnet men det känns egoistiskt mot barnet att göra detta ensam. Har redan en son som flänger mellan mig och hans far, ska ja göra så mot en själ till :( åh. Orkar inte. Orkar inget.

• Mayahex

Lite. Lutar mest åt en Bugga och så har jag känt hela tiden. Har flera vänner & bekanta som bara har goda omdömen. 

Jag hänger på gruppen. Är ny på FL och väntar mitt första barn med min sambo. Oplanerat gravid och alldeles för tidigt(24) kände jag först men jag kunde verkligen inte genomföra den bokade aborten. 
  • Mayahex

Min graviditet hittills har inte varit kul alls. Har haft en enda lång kräkfest och konstant illamående. Dålig aptit och ingen energi alls. Gud vad jag hoppas att det snart blir bättre.. 

• Ninat

Jag tror jag vill ha en sån här:
    http://213.180.94.115/bab/brio-smile-paket-kombivagn--babyskydd--bas

Lätt smidigt chassi, man kan ta barnstolen direkt ur bilen och klicka fast på chassit så slipper man väcka bebisen när man flytar den. Verkar hur smidigt som hellst.

Jag funderar på en baby travel Amsterdam :)
  • Joooj0

Jo jag har oxå nån metall smak i munnen, ska på 2 kräftskivor i helgen, har redan sagt innan att jag ska köra så d blir lugnt :) nån som varit på första mvc samtal?

• JhjärtaK
    Joooj0 skrev 2014-08-20 12:51:02 följande:

Jo jag har oxå nån metall smak i munnen, ska på 2 kräftskivor i helgen, har redan sagt innan att jag ska köra så d blir lugnt :) nån som varit på första mvc samtal?

Japp! Var på första delen av inskrivningen förra veckan och skall dit igen om tre veckor för blodprov inför kub och övrig provtagning. Känns så långt tills dess bara!
  • KarinIngrid
    Joooj0 skrev 2014-08-20 12:51:02 följande:

Ja, jag var på inskrivning i fredags. Det blir KUBtest för oss. blodprov nästa vecka och ultarljud 11 september.

Är lite orolig över vad resultatet ska visa men tänkte att det är lika bra att köra på med KUB så får man ta ställning efter det hurvida man vill gå vidare eller inte med eventuellt fostervattenprov.
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?