BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Herregud vad jag är glad att när H väl somnar för natten går allt smidigt. Igår var han grinig hela dagen förutom när han sov och oftast när han ammade. Han hade en stund runt sju till åtta när vi var vid majbålet som han till och med skrattade men sen var det bara skrik och skrik och skrik. Amningen lugnade inte och han kunde inte somna. Vi skickade honom mellan oss. Sen gick jag in i köket och satte igång köksfläkten och då somnade han. La upp honom i sängen för att duscha och gå på toaletten men så vaknar han igen. Ny amning och köksfläkt på Spotify (ljuden finns tydligen även där upptäckte vi) och sen sov han hela natten från elva förutom standarduppvaket med amning, blöjbyte, amning vid två. Nu vaknade han halv sex som vanligt men denna gången testade jag liggamning och han somnade om! Inte världens djupsömn men tillräckligt för att vi ska kunna sova/vila en stund till innan vi eventuellt får en ny gnälldag. Appen säger att fasen ska vara över från och med imorgon men vi verkar fått den riktiga starten en vecka senare än vad appen sa.