tovemaja skrev 2015-04-22 08:08:53 följande:
Börjar tycka nätterna är ok ändå... Tror lite av min missnöjdhet berodde på er ;) just för att jag vet att de flesta av er har så mycket bättre nätter än vad vi har. Men nu vet jag ju läget... Jag orkar med dagarna fint på mina 6-8 timmar upphackad sömn. Och jag blir så glad av att vakna till min glade grabb om mornarna... Han är ju så lätt att ha att göra med resten av dagen.
Ni som har wonder weeks appen: tycker ni faserna stämmer? Hittills tycker jag att de verkar göra det.
Snart upp för att väga mig,.. Igår var en katastrofdag sett ur "utmaningssynpunkt". Var sjukt stressad för det var så mycket jag skulle hinna... Så ner slank lakrits, en Daimstrut, en dubbel snickers, en milkshake, en cheeseburgare... Vad fasen hände liksom?
Jag borde tycka nätterna är okej. Han vaknar ju tre gånger per natt (där första gången är vid elva) så det är ju inget extremt. Men ändå kan jag känna att det är hopplöst. Igår natt gick det ändå bra och jag tog allt själv men i natt orkade jag inte. Och då klarar H ändå av att sova själv mellan oss. Jag är tyvärr väldigt beroende av min sömn. Men dagtid har jag glömt allt och tycker han är det underbaraste som finns
Även om han bara vill sova på mitt bröst så jag inte får något gjort. <3
Jag smällde i mig en halv ben and jerry igår så det gick inte så mycket bättre för mig. Gick dock en runda på 100 minuter men slarvar generellt för mycket med maten, dvs glömmer äta och slänger i mig skräp istället.